הגאון רבי שמעון אליטוב מסר את "השיעור המקדים" לפני הראשל"צ

אמש הגיע הגר"ש אליטוב חבר מועצת הרבנות הראשית, לבית הכנסת "היזדים" בירושלים, למסור את השיעור המקדים לשיעור השבועי בלווין של הראשל"צ הגר"י יוסף. צפו בתיעוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש אליטוב לצד הגר"י יוסף, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

השיעור השבועי: חבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי שמעון אליטוב, הגיע אמש, מוצאי שבת - ערב חג הסוכות, למסור את השיעור השבועי המקדים לשיעורו של הראשל"צ ונשיא בית הדין הרבני הגאון רבי יצחק יוסף.

שיעורו של הגר"ש אליטוב עסק בנושא: אהבתו של משה רבינו לישראל שהעדיף לשבר את הלוחות ושחלילה בני ישראל לא יואשמו בעבודה זרה, עד שה' יתברך הודה לו ואמר: ישר כוחך ששברת.

לאחר מכן נכנס הראשל"צ למסור את השיעור השבועי שעסק בהלכות סוכה. עם כניסתו של הגר"י יוסף, שיבח הגר"ש אליטוב את הראשל"צ ואמר: "העונג הוא לי להסתופף איתו, אני נמצא במועצת הרבנות, יש לנו את החום של אותה סיפרייה מהלכת, לא רק זו - אלא גם מידות טובות של ידידות וענווה, ביטול. אלה מידות יקרות שהאחים הנסיכים קיבלו אותם מהבית הגדול והענק".

מיד לאחר מכן ברך הראשל"צ את הגר"ש אליטוב לאריכות ימים ושנות חיים.

יצוין, כי מידי שבוע מוזמנים גדולי תורה למסור את השיעור המקדים בבית הכנסת 'היזדים' בשכונת הבוכרים בירושלים, כהמשך מורשתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, בשבוע שעבר הוזמן רבה של תל אביב - יפו הגאון רבי ישראל מאיר לאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר