הערב: שמחת בית השואבה של מרכז 'עלה' ירושלים

בירושלים תיערך הערב בשעה 16:30 אירוע שמחת בית השואבה המסורתי של ילדי, צוות וידידי מרכז 'עלה', ברחבת הכניסה למעון עלה, רחוב הרקמה 9, בליווי עמירן דביר ותזמורתו (חדשות חרדים)

עמירן דביר (צילום: קובי שירה)

בירושלים תיערך הערב (שלישי) בשעה 16:30 (עד 18:00) אירוע שמחת בית השואבה המסורתי של ילדי, צוות וידידי מרכז 'עלה', ברחבת הכניסה למעון עלה, רחוב הרקמה 9, בליווי עמירן דביר ותזמורתו.

האירוע פתוח לכולם וייערך בהשתתפות נכבדים, אישי ציבור, אנשי צוות ומתנדבים שישמחו יחד עם ילדי עלה בירושלים ובני משפחותיהם.

ילדי עלה ירושלים הסובלים מנכויות פיזיות וקוגנטיביות קשות וגרים במעון עלה במהלך השנה כולה, זוכים לחוות אירועים מיוחדים מעין אלו, בזכות עשרות אנשים טובים המאמינים שעל אף מיגבלותם הרבה, זכאים ילדי עלה לאותן החוויות כמו כולנו ועל כן משקיעים מזמנם וכספם לקיום אירוע שמחת בית השואבה חגיגי ומושקע במיוחד.

אחד המשתתפים הקבועים באירוע, אומר כי "פה מבינים מהי שמחה אמיתית, שמחה של הערכה גדולה למה שיש לנו, בריאות, עצמאות ויכולות כה רבות".

לדבריו: "לרקוד עם הילדים המתוקים בעלה, עם הנשמות הקדושות האלה, ולראות כיצד הם שמחים ומקבלים כל אחד באשר הוא - זוהי זכות עצומה ולימוד גדול עבורי. החג שלי היה נראה אחרת אחרי שהשתתפתי באירוע המיוחד עם הילדים היקרים, גם ילדי הקטנים קיבלו שיעור מוסר חי על פרופורציות בחיים, לראות את השמחה העצומה של החניכים בעלה, על אף מצבם הקשה, לימדו אותי ואת בני להעריך את מה שיש לנו".

בריקודים משותפים של עשרות ילדים ובוגרים בכסאות גלגלים, בני משפחותיהם, אנשי צוות מסורים ומאות מתנדבים מדהימים (בחורי ישיבות מכל המגזרים והחוגים) - מובטחת חוויה בלתי נשכחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר