הותר לפרסום

שני צעירים ערבים נעצרו והודו בהצתת תחנת הדלק בעלי

כוחות צה"ל ושירות הביטחון הכללי עצרו שני צעירים ערבים - מג'די גלאל עזת קואריק ואחמד עצאם עטא עבדאת, כבני 23 ו-24. בחקירתם הודו השניים בהצתת תחנת הדלק ביישוב עלי (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שני העצורים (צילום: תקשורת שב"כ)

הותר לפרסום: כוחות צה"ל ושירות הביטחון הכללי עצרו שני צעירים ערבים בחשד למעורבות בהצתת תחנת הדלק ביישוב עלי שבשומרון לפני כחודש וחצי.

שני פעילי הטרור שנעצרו, מג'די גלאל עזת קואריק ואחמד עצאם עטא עבדאת, כבני 23 ו-24, הודו בחקירתם במעשה. לטענתם הם רצו לנקום על פשע השנאה בכפר דומא בו הוצת ביתה של משפחת דוואבשה.

מעצרם התאפשר לאחר פעילות מאומצת של כוחות הביטחון ובדיקת ממצאים שאותרו בזירה על ידי צוות זיהוי פלילי. כמו כן עדותה של עדת ראייה - הם אלו שהובילו למעצר החשודים.

לפי הודעת השב"כ, קואריק היה יוזם הפיגוע, ומי שנהג ברכב, ואילו עבדאת השליך את בקבוק התבערה, אשר הצית את השריפה בתחנה. לטענתם, ביצעו את הפיגוע כנקמה על מותו של התינוק, עלי דואבשה, שנהרג כתוצאה מהצתת ביתו בכפר דומא.

(צילום: תקשורת שב"כ)

בכוונת הפרקליטות הצבאית ממרחב יהודה ושומרון להגיש נגד השניים כתב אישום חמור.

האירוע התרחש סמוך לכניסת השבת, אז שני רעולי פנים שהגיעו ברכב פלסטיני לתחנת הדלק בכביש 60, סמוך ליישוב עלי, השליכו בקבוקי תבערה לעבר משאבות הדלק שנשרפו כליל.

כוחות כיבוי, משטרה וכן אנשי הביטחון של עלי הוזעקו לזירה וטיפלו בשריפה. בתקרית לא היו נפגעים בנפש, זאת מאחר והתחנה אינה מאויישת על פי רוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר