קרב הפשקווילים

"מה עושים עם קמפיין החרדקים? פשוט תולשים"

קרב כזה כבר הרבה זמן לא נראה על קירות הריכוזים החרדים: יוזמי הקמפיין בעד החיילים החרדים קוראים לתלוש את המודעות החדשות של קמפיין החרד"קים: "זו לא מפלצת, זה בסך הכל נייר" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: "מחבקים את החיילים החרדים")

קרב פשקווילים: בעקבות שובו של קמפיין החרד"קים, קוראים היום (שלישי) יוזמי הקמפיין הנגדי - בעד החיילים החרדים - לתומכיהם לצאת ולתלוש את מודעות קמפיין החרד"קים.

בקטע הווידאו שפורסם הלילה בעמוד הפייסבוק של קמפיין "מחבקים", נראה אחד מיוזמי הקמפיין כשהוא עובר בין הקירות השונים ותולש מודעות של קמפיין ה"חרד"קים". תוך כדי תלישת המודעות מסביר המצולם כי "כפי שאתם רואים, קמפיין ה'חרד"קים' חזר. זה לא מפלצת. זה בסך הכל חתיכה של נייר. אז מה עושים? פשוט תולשים אותה".

לקראת סוף הסרטון נראה התולש זורק את שאריות מודעות קמפיין ה"חרד"קים" לפח ומוסיף כי "את השאריות נזרוק לפח כמובן בשביל לא ללכלך את הרחוב. בייחוד לא עם זבל מהסוג הזה".

אשר גולד, מנהל קמפיין "מחבקים את החיילים החרדים", אומר בשיחה ל"כיכר השבת" כי "מאז שהמודעות של קמפיין החרד"קים נתלו, מאות מהן כבר נתלשו על ידי פעילים שלנו ועל ידי הציבור. הציבור החרדי הפסיק לשתוק אל מול ההסתה נגד החיילים שלנו. אנחנו קוראים שוב לציבור: נתקלתם במודעה של קמפיין ה'חרד"קים?' פשוט תתלשו אותה".

גולד מוסיף כי "ראוי לציין כי יוזמי קמפיין החרד"קים מודעים להתנגדות הציבורית אליהם ולקמפיין המרושע שלהם. העדות לכך היא העובדה שהם בחרו באופציה הפחדנית והם מתחבאים עד לעצם היום הזה. הם יודעים היטב כי ברגע שזהותם תיחשף צפויה להם הוקעה רבתי בתוך הציבור שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר