בתגובה לרקטה: צה"ל תקף ארבע מטרת ברצועת עזה

צה"ל תקף הלילה (רביעי) ארבע מטרות של ארגון החמאס ברצועת עזה וזאת בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות" (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

צה"ל תקף הלילה (רביעי) ארבע מטרות של ארגון החמאס ברצועת עזה וזאת בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר ישראל, כך נמסר מדובר צה"ל.

בהודעת דובר צה"ל נאמר כי "צה"ל לא יסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בחומרה כנגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי הדרום. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

כזכור אמש נשמעה אזעקה בעיר אשדוד וביישובים נוספים במועצה האזורית חוף אשקלון. כעבור זמן קצר נשמעו מספר פיצוצים ומערכת 'כיפת ברזל' יירטה רקטה אחת, לא היו נפגעים.

שר הביטחון משה בוגי יעלון אמר אמש בסיור באזור עוטף עזה כי "ראשי היישובים כאן מדברים איתי על הביקוש של יותר ויותר תושבים לבוא ולגור כאן. מעבר לגדר, ברצועת עזה, חמאס ששולט ברצועה מורתע, מתמודד עם אתגרים פנימיים, גם מול גורמי דאעש כאלה ואחרים שלעתים יורים מהרצועה כדי להתריס נגדו".

"חמאס מתמודד עם אתגרים אחרים, ואנחנו מנסים בעניין הזה להשתמש לא רק במקלות אלא גם בגזרים, לאפשר הכנסת חומרי שיקום או סחורות אחרות כדי להניע כלכלה, כי אין לנו שום עניין שתושבי עזה יחיו תחת מצוקה. כל עוד הם לא מאיימים עלינו או לא פוגעים ביישובינו, אנחנו כמובן מאפשרים ואף מעודדים את זה. כך שאני מקווה שהמצב הביטחוני הנוכחי יימשך גם בשנים הבאות", הוסיף יעלון.

כזכור, לפני כשבוע וחצי התפוצצה רקטה בלב העיר שדרות. אישה אחת לקתה בחרדה. מיד לאחר מכן יירטה מערכת "כיפת ברזל" רקטה בשמי אשקלון. מספר ימים לאחר מכן התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון.

בתגובה לירי הפציץ חיל האוויר תשתיות טרור בצפון רצועת עזה, בהן מפקדת חמאס. הארגון הסלפי "פלוגת השייח עמר חדיד", המזוהה עם ארגון הטרור הרצחני דאעש, קיבל אחריות על ירי הרקטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר