לוחמת מג"ב עצרה ערבי שהתפרע והפכה לכוכבת ברשת

לוחמת משמר הגבול סמל-שני קרן פלדמן בת ה-19 תועדה אמש עוצרת ערבי שהתיז גז מדמיע בירושלים לאחר מרדף קצר והפכה לכוכבת ברשתות החברתיות. "אני לא גאה בתמונה", אמרה (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הלוחמת ברגע המעצר (צילום: מתוך ynet)

לוחמת משמר הגבול קרן פלדמן התייצבה אתמול בבוקר (רביעי) למשמרת נוספת בעיר העתיקה בירושלים, אלא שהפעם היא עמדה בפני מרדף שבסיומו תועדה עוצרת ערבי מתפרע, תיעוד שהפך אותה לכוכבת.

סמל-שני פלדמן בת ה-19 הבחינה בערבי מתיז גז מדמיע לעבר מאבטח במקום ופתחה במרדף אחריו בכדי להביא למעצרו. בתום מרדף נעצר הערבי והלוחמת תועדה אוחזת בראשו ותמונתה הופצה ברשתות החברתיות.

"פתחנו במרדף עד שהצלחנו לעצור את אותו צעיר שבחסות המקומיים ניסה להימלט. זה לא היה משהו מיוחד", סיפרה פלדמן וסירבה להתרגש, "סך הכל זו הפעילות היומיומית של כל הלוחמים, לא משהו חריג. אני לא גאה בתמונה, אין תחושת סיפוק. אני מסתכלת על זה נטו שזה אדם שסיכן מישהו אחר וצריך היה לעצור אותו".

מפקד מג"ב ניצב עמוס יעקב התייחס לאירוע ואמר כי "שילובן של הלוחמות בחזית העשייה הביטחונית של החיל מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. כשוות בין שווים הלוחמות פעולות בכלל הגזרות במשימות המורכבות והרגישות ביותר במדינת ישראל ומבצעות את המשימות באופן מעורר השראה".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב על שאירע וכת ב"אני משבח אותה על אומץ לבה ואופן תפקודה. כך בדיוק צריך לפעול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר