טרגדיה בחג

לעיני ארבעת ילדיהם: זוג הורים נרצח בפיגוע ירי באיתמר

זוג הורים נרצח בפיגוע ירי סמוך ליישוב איתמר. ארבעת ילדיהם, שהיו עדים לרצח, לא נפגעו. כוחות גדולים של צה"ל הוקפצו לזירה ונערכים כעת סריקות אחר המחבלים שנמלטו מהמקום (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
רכב המשפחה שנפגעה סמוך לאיתמר, הערב (צילום: הצלה יו"ש וזק"א. וידאו: מתוך Ynet)

ההורים נרצחו לעיני ילדיהם: סמוך לשעה 21:00 (חמישי) דווח על פיגוע ירי סמוך ליישוב איתמר. על פי הדיווחים, מדובר ככל הנראה בחוליית מחבלים שביצעה ירי מרכב חולף לעבר רכב של משפחה שעברה במקום.

כתוצאה מהירי נהרגו שני ההורים מההתנחלות נריה, כאשר ארבעת ילדיהם יצאו ללא פגע. כוחות גדולים של צה"ל הוקפצו למקום ונערכים כעת סריקות אחר המחבלים, שנמלטו מהמקום.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני להורים וביצעו פעולות החייאה, אך לאחר מספר דקות נאלצו לקבוע את מותם של השניים במקום.

ממד"א נמסר: "בשעה 21:04 התקבל דיווח למרחב ירקון על ירי לעבר רכב בכביש איתמר-אלון מורה סמוך לכפר בית פוריק. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם של ההורים במקום בתום ביצוע פעולות החייאה".

בנוגע לילדים שחולצו נמסר ממד"א: "חובשים ופאראמדיקים של מד"א ערכו בדיקה רפואית ל-4 ילדים שככה"נ חולצו מהרכב והובאו לצומת איתמר. הילדים בגילאי, 4 חודשים, 4, 7 ו-9 לא נפגעו ולא נזקקים לפינוי לבית חולים".

בעקבות הפיגוע המחריד פרצו עימותים בין מתנחלים לפלסטינים סמוך ליצהר. על פי הדיווחים, רכב פלסטיני שעבר במקום נרגם באבנים.

צילום: הצלה יו"ש
צילום: הצלה יו"ש

פאראמדיק מד"א בועז מלכה שהגיע למקום סיפר: "המראה היה קשה מאוד, ראינו רכב במרכז הכביש כשלצידו שכב גבר בשנות השלושים כשהוא עם פציעות בפלג גופו העליון ובתוך הרכב ישבה אשה בשנות השלושים גם היא עם פציעות קשות בפלג גופה העליון, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותם במקום".

יוחאי שלו ראש סניף 'שומרון' של איחוד הצלה מסר: "בהגעת מתנדבי איחוד הצלה מהישובים הסמוכים אלון מורה ואיתמר לזירה הם נתקלו בזירה קשה מאוד. ההורים היו ברכב ללא רוח חיים ולא היה ניתן למרבה הצער להציל את חייהם. הילדים שהיו ברכב למרבה הנס לא נפגעו וטופלו במצב קל בעקבות חרדה. לזירה הגיעו תוך דקות ספורות כוחות רפואה של צה"ל וצוות הביטחון של המועצה האזורית שומרון, נסיבות המקרה בבדיקה של כוחות הביטחון".

בארגוני הטרור חמאס והחזית העממית בירכו על הפיגוע המחריד: "זהו פיגוע הירואי שביצעו אנשי ההתנגדות בגדה המערבית. זוהי תגובה אמיתית על פשעי הכובש. ישראל משלה את עצמה אם היא חושבת שאנשינו לא ישתמשו בכל היכולות שלהם. אנו קוראים לאנשינו בגדה לעשות עוד פיגועים איכותיים. הציונים ישלמו על מדיניותו הפושעת של נתניהו".

צילום: הצלה יו"ש
צילום: זק"א
צילום: זק"א
צילום: זק"א

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר