בְּרֶגַע קָטֹן עֲזַבְתִּיךְ

הותרו לפרסום שמות ההורים שנרצחו: איתם ונעמה הנקין הי"ד

בני הזוג שנהרגו אמש בפיגוע הירי הרצחני בשומרון לעיני ילדיהם הם הרב איתם הנקין ורעייתו נעמה הי"ד, בשנות השלושים לחייהם המתגוררים בישוב נריה. הותירו אחריהם ארבעה יתומים (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
איתם ונעמה הנקין הי"ד (צילום: המשפחה)

הותרו לפרסום שמות בני הזוג שנהרגו אמש (חמישי) בפיגוע הירי הרצחני בשומרון לעיני ילדיהם. מדובר ברב איתם הנקין ורעייתו נעמה הי"ד, בני זוג בשנות השלושים לחייהם, המתגוררים בישוב נריה. הותירו אחריהם ארבעה יתומים. הלוויתם תיערך היום בשעה 11:00 בהר המנוחות.

שכנים של המשפחה סיפרו: "מדובר בזוג מיוחד שתמיד היה ביחד. בחייהם ובמותם לא נפרדו. נעמה הייתה גרפיקאית מוכשרת מאוד. איתם היה חוקר ומרצה. הילדים כרגע באיתמר אצל קרובי משפחה. הם היו אנשים טובים".

לפני חג הסוכות העלתה נעמה לדף הפייסבוק שלה תמונה שניתן להדפיס עבור קישוט לסוכה. בתמונה נראים ארבעת המינים עם הכיתוב: "יקושרו כולם אגודה אחת והן מכפרים אלו על אלו".

מתוך דף הפייסבוק של נעמה הי"ד

בישוב נריה לא מעכלים את גודל הטרגדיה: "בחייהם ובמותם לא נפרדו" (אלי מנדלבאום - ynet)

בתוך כך, כוחות גדולים של צה"ל עדיין עורכים סריקות נרחבות אחר הרוצחים. בצה"ל הוחלט על תגבור כוחות באזור יהודה ושומרון בארבעה גדודים. בנוסף, צה"ל מטיל כתר על הכפרים באזור הפיגוע.

גורם צבאי בכיר אומר כי "מדובר בפיגוע חמור מאד ואנו נוקטים בכל הפעולות בשטח. אנחנו לא יכולים לומר כרגע האם מדובר ברוצח אחד או כמה וכן לא יודעים עדיין האם מדובר בחמאס שביצע או בארגונים אחרים".

זירת הפיגוע הרצחני, דקות לאחר האירוע (מתוך Ynet)

לדבריו: "בשטח פועלים כרגע כוחות גדולים כדי לנסות ולאתר את המפגעים. במקביל צה"ל יטיל כתר על מספר כפרים באזור הפיגוע כדי להביא למציאת ולכידת הרוצחים". הגורם הבכיר מוסיף כי "יש אוירה אחרת בשטח. זה לא במושג של אינתיפאדה אך בהחלט יש אוירה אחרת בשטח ולא רק בירושלים".

קציני צה"ל בזירת האירוע (דו"צ)

ההורים נרצחו לעיני ילדיהם

האירוע הקשה החל סמוך לשעה 21:00 אז דווח על פיגוע ירי סמוך ליישוב איתמר. על פי הדיווחים, חוליית מחבלים ארבה לרכב ישראלי שיעבור במקום. המחבלים עצרו את הרכב של משפחת הנקין, בה היו באותה עת ההורים איתם ונעמה הי"ד יחד עם כל ארבעת ילדיהם, בגילאי, 4 חודשים, 4, 7 ו-9 - פתחו את דלת הרכב ופתחו באש תופת לעבר ההורים.

על פי הערכות ראשוניות, אחד המחבלים ביצע וידוא הריגה, כאשר הוא פוסח על הילדים ומותיר אותם בחיים. לא ברור האם המחבלים נמלטו מהמקום באמצעות כלי רכב או באופן רגלי. אזרחים שנסעו במקום הגיעו אל הילדים שבכו וצעקו לעברם שהוריהם נפגעו. משם נלקחו הילדים לבית קרובי משפחתם באיתמר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ניסו לבצע החייאה לשני ההורים, אך נאלצו לקבוע את מותם בזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר