9 דברים שעלולים לקרות אם תוותרו על הקפה

אל תבינו אותנו לא נכון - קפה הוא אחד הדברים הטובים שיש כאן. אבל לפני שאתם לוקחים את הלגימה הבאה, הנה 9 דברים שעלולים לקרות אם תוותרו על הקפה. לנצח. למשל, העור שלכם יראה זוהר יותר (בריאות)

כל הסיבות לוותר על קפה. לנצח (צילום: shutterstock)

תשע אמיתות מבוססות מחקרים, שעשויות להתרחש במקרה שהחלטתם לוותר על הקפה. איך לא סיפרנו לנו על זה קודם?

הפצעונים עשויים להיעלם

קפה מכיל כמויות גבוהות של חומציות. כאשר חומציות מתערבבת במינונים מכובדים של קפאין, התוצאה היא הרס מנגנון הורמוני הלחץ השולטים על בלוטות השומן. במילים אחרות, פחות קפה = פחות פצעונים. רופא העור שלכם ישמח לאשר לכם זאת.

ועור הפנים עשוי להיראות יותר קורן וזוהר

כיוון שהקפאין הוא חומר משתן, ארבע-חמש כוסות קפה ביום מובילות לאיבוד נוזלים חיוניים, מייבשות את העור וגורמות למראה סדוק ולא מחמיא.

ככל הנראה, תחסכו לא מעט כסף

שתיית קפה דורשת תחזוקה ומגוון הוצאות. תחשבו על זה: רק האספקה השוטפת של סוכר, חלב יחד עם הקפה, יכולה להגיע ל-4,000 ש"ח בשנה. אאוצ'.

כמו כן, תפסיקו להיות עצבניים

לפי מחקר שנערך לאחרונה, יותר מידי קפה מוביל בטווח הארוך לרעלת-קפאין. כלומר, מצב לא נחמד שגורם לנדודי שינה, חרדות ומצב רוח נמוך.

אבל תצליחו יותר

אמנם קפאין עוזר להגביר את הפרודוקטיביות, אך ברגע שהוא פג, מתרחשת השפעה מזיקה על מצב הרוח, מה שמאט את הביצועים הקוגניטיביים, כך על פי מחקר שנערך בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

תתחילו לישון כמו תינוק

יותר קפה, יותר נדודי שינה - אמרנו כבר? בכל אופן, זו משוואה פשוטה למדי.

השיניים שלכם יהיו לבנות יותר

אוקיי. אם אתם ממש חייבים את הקפה של הבוקר, נסו ללגום אותו דרך קשית שתפחית עד כמה שאפשר את מגע הקפה בשיניים.

הגזרה שלכם עשויה להתחטב

קפה גורם לנפיחות בטנית, כיוון שהקפאין מעודד התכווצויות במערכת העיכול. למעשה, אתם יכולים להיפטר 5 סנטימטרים מקו המותניים שלכם, רק על ידי הסרת הקפה משגרת הבוקר.

ותרגישו ממש גרוע

מצטערים, אבל זה חלק מהתהליך. כדי לזכות בכל הטוב הזה, תצטרכו לסבול כאבי ראש למשך שבוע-שבועיים כחלק מהגמילה מקפה - ואתם לגמרי יכולים לעשות את זה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר