תגובה לאחר שעות

נתניהו: "רצח אכזרי במיוחד, הרוצחים ידעו שהם רוצחים אבא ואמא"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב שעות לאחר הפיגוע הקשה בו נרצחו בני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד ואמר כי "הוכח שההסתה הפלסטינית הפרועה מביאה למעשי טרור ורצח" (חדשות)

ראש המשלה בנימין נתניהו, אמש על בימת האו"ם (צילום: Avi Ohayon/GPO)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה בארה"ב הגיב שעות לאחר הפיגוע הקשה בשומרון בו נרצחו בני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד ואמר כי מדובר ב"רצח אכזרי במיוחד".

"זהו יום קשה למדינת ישראל", אמר ראש הממשלה, "אנחנו עדים למעשה רצח אכזרי במיוחד, מזעזע, שבו נרצחו זוג הורים ונותרו ארבעה יתומים קטנים. לבי עם הילדים, הלב של כולנו עם הילדים ועם המשפחה".

נתניהו הוסיף ואמר כי "הרוצחים ידעו שהם רוצחים אבא ואמא, הילדים היו שם. ושוב הוכח שההסתה הפלסטינית הפרועה מביאה למעשי טרור ולמעשי רצח כמו זה שראינו הערב".

"אני עומד לשוחח עכשיו עם שר הביטחון, עם הרמטכ"ל ועם ראש השב"כ על הצעדים שננקוט, לא רק כדי לתפוס את הרוצחים, אלא גם כדי להגביר את הביטחון לכל אזרחי ישראל", הוסיף ראש הממשלה.

האירוע הקשה החל סמוך לשעה 21:00 אז דווח על פיגוע ירי סמוך ליישוב איתמר. על פי הדיווחים, חוליית מחבלים ארבה לרכב ישראלי שיעבור במקום. המחבלים עצרו את הרכב של משפחת הנקין, בה היו באותה עת ההורים איתם ונעמה הי"ד יחד עם כל ארבעת ילדיהם, בגילאי, 4 חודשים, 4, 7 ו-9 - פתחו את דלת הרכב ופתחו באש תופת לעבר ההורים.

על פי הערכות ראשוניות, אחד המחבלים ביצע וידוא הריגה, כאשר הוא פוסח על הילדים ומותיר אותם בחיים. לא ברור האם המחבלים נמלטו מהמקום באמצעות כלי רכב או באופן רגלי. אזרחים שנסעו במקום הגיעו אל הילדים שבכו וצעקו לעברם שהוריהם נפגעו. משם נלקחו הילדים לבית קרובי משפחתם באיתמר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ניסו לבצע החייאה לשני ההורים, אך נאלצו לקבוע את מותם בזירה.

כאמור, בפיגוע הקשה נרצחו הרב איתם הנקין ורעייתו נעמה הי"ד, בני זוג בשנות השלושים לחייהם, המתגוררים בישוב נריה. הותירו אחריהם ארבעה יתומים. הלוויתם תיערך מחר בשעה 11:00 בהר המנוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר