השם יקום דמם

בחייהם ובמותם: איתם ונעמה הנקין הי"ד יובאו היום למנוחות

בני הזוג שנרצחו לעיני ארבעת ילדיהם בפיגוע הירי אתמול בשומרון יובאו הבוקר למנוחות. שכניהם מתקשים להאמין: "הם היו זוג משמיים שבחייהם ובמותם לא נפרדו" (אקטואליה, חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שכניהם של משפחת הנקין, אתמול (צילום: גיל יוחנן, Ynet)

"הם היו זוג משמיים שבחייהם ובמותם לא נפרדו. תמיד ידעו שאיתם ונעמה הולכים ביחד למעון להוציא את הילדים, הולכים ביחד לכל מקום, תמיד הם היו ביחד". מכריהם של נעמה ואיתם הנקין הי"ד, שנרצחו אמש בפיגוע הירי הקטלני, מתקשים להאמין.

מיד לאחר הפיגוע שבו איבדו את הוריהם, הועברו הילדים לביתו של קרוב משפחה ביישוב פדואל.

הבוקר (שישי) יובאו בני הזוג למנוחות בהלוויה שתערך בהר המנוחות שבירושלים.

האירוע הקשה החל סמוך לשעה 21:00 אז דווח על פיגוע ירי סמוך ליישוב איתמר. על פי הדיווחים, חוליית מחבלים ארבה לרכב ישראלי שיעבור במקום. המחבלים עצרו את הרכב של משפחת הנקין, בה היו באותה עת ההורים איתם ונעמה הי"ד יחד עם כל ארבעת ילדיהם, בגילאי, 4 חודשים, 4, 7 ו-9 - פתחו את דלת הרכב ופתחו באש תופת לעבר ההורים.

על פי הערכות ראשוניות, אחד המחבלים ביצע וידוא הריגה, כאשר הוא פוסח על הילדים ומותיר אותם בחיים. לא ברור האם המחבלים נמלטו מהמקום באמצעות כלי רכב או באופן רגלי. אזרחים שנסעו במקום הגיעו אל הילדים שבכו וצעקו לעברם שהוריהם נפגעו. משם נלקחו הילדים לבית קרובי משפחתם באיתמר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ניסו לבצע החייאה לשני ההורים, אך נאלצו לקבוע את מותם בזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר