בעקבות הפיגוע: צעדת מחאה

ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן הכריז על צעדת מחאה בעקבות הפיגוע המזעזע אמש. דורש: "בטחון אמיתי לחיי היהודים ביהודה ושומרון. בכבישים ובישובים" (אקטואליה, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רכבה של משפחת הנקין, אתמול (הצלה יו"ש)

ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן הודיע הבוקר (שישי) כי יפתח בצעדה לירושלים ועד שדרישותיו בעקבות הפיגוע הרצחני - לא ימולאו עד תום, אין בכוונתו לשוב לביתו.

מחאתו תתקיים מול משרד ראש הממשלה ולדבריו היא תהיה ללא הגבלת זמן וזאת עד שיינקטו צעדים משמעותיים לחיזוק הביטחון והבנייה בשומרון.

ראש המועצה דורש כי יהיה "בטחון אמיתי לחיי היהודים ביהודה ושומרון. בכבישים ובישובים. הפסקת ההפקרות הביטחונית". עוד דורש כי המדינה תקים יישוב חדש בשומרון וכן תאשר תוכניות בנייה ליישובים באזור שבו התרחש הרצח.

"זה המינימום שאני מצפה מראש הממשלה לעשות. ובכך גם יוכיח לערבים שהוא לא רק מדבר יפה אלא גם נחוש לדאוג לעתיד העם היהודי בארץ ישראל", אמר.

הוא הבהיר כי מחאתו לא תסתיים עד ליישום דרישותיו: "העברתי לראש הממשלה את הדרישות שלנו. ואני לא אזוז מכאן עד שהן ימולאו לטובת עם ישראל כולו".

"אני לא חוזר הביתה אחרי הרצח. אתמול מבחינתנו, מבחינת עם ישראל כולו, נחצה קו אדום. לא נשתוק ולא נעבור לסדר היום. משפחה מאושרת הופכת במחי החלטה של רוצח אחד למשפחה שלעולם לא תחזור להיות מה שהייתה", אמר.

הוא הוסיף כי "את תוצאות ההסתה של הרשות הפלשתינית, אנחנו רואים בעיניים בשטח - ביהודה ושומרון, בירושלים ובכל מקום אחר בארץ, אך במקום להגיב בעוצמה ובגאווה, הממשלה ממשיכה לקבל החלטות מפלות ופוגעניות שכל תכליתן היא לעצור את מפעל ההתיישבות, למרר את חיי המתיישבים, החלטות שמשדרות לאויבנו מסר ברור של חולשה ואולי אף גרוע מכך ומתירות את דמינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר