העובדת במשרד רה"מ החשודה במרמה: פרח לרנר

הותר לפרסום: פרח לרנר היא העובדת הבכירה שנחקרה יחד עם בעלה היועץ אבי לרנר, בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים. ביום רביעי נחקרו בני הזוג במשך כשמונה שעות (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מטה יחידת להב (צילום: Yossi Zeliger/Flash 90)

פרח לרנר, אחת היועצות הקרובות לראש הממשלה בנימין נתניהו והאחראית על הקשר בין לשכת ראש הממשלה לכנסת, היא העובדת הבכירה שנחקרה יחד עם בעלה היועץ אבי לרנר, בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים.

על פי החשד, לרנר אספה מידע פנימי שאליו נחשפה במסגרת עבודתה והעבירה אותו לידי בעלה שנעזר בו במספר הזדמנויות בפרויקטים שניהל מול גורמים שונים.

החקירה החלה בחודש שעבר לאחר שהתעורר חשד ולפיו לרנר פועלת בניגוד עניינים במסגרת תפקידה. ממצאי החקירה הועברו ליועץ המשפטי לממשלה כדי שיאשר את החקירה נגדה והורה לנציבות שירות המדינה להעביר את הטיפול בפרשה לידי המשטרה.

ביום רביעי נחקרו בני הזוג במשך כשמונה שעות במשרדי יאח"ה שביחידת לה"ב 433 בלו, ובסיומה שוחררו לביתם בתנאים מגבילים.

לרנר, שעובדת עם נתניהו מאז חזר ללשכת ראש הממשלה ב-2009, היא היועצת הוותיקה בלשכתו ונחשבת לאשת הביצוע שלו במערכת הפוליטית: האחראית על הקשר עם חברי הכנסת והשרים, מעורבת בהצבעות החשובות והמתוחות בוועדות הכנסת ובמליאה, וזו שגורמת לכך שהכנסת תצביע לשביעות רצונו של ראש הממשלה. היא אף היתה מעורבת במו"מ הקואליציוני שאותו הוביל אלקין ובתהליך חלוקת התפקידים לבכירי הליכוד.

לרנר החלה את דרכה בזירה הציבורית ב-2001 כעוזרת לזבולון אורלב בעת שהיה ח"כ ושר, ואחר כך כיועצת לשר אבי דיכטר בעת שהיה בקדימה. סביב לרנר יש קונצנזוס על יכולתה המקצועית הגבוהה ועל יחסי האנוש הטובים שלה, שמאפשרים לה להניע פוליטיקאים לפעולה, למרות המתיחויות השונות - ואף אפשרו לה לעבור את הטלטלות בלשכת ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר