פעילי ימין התפרצו לעבר ריבלין: "לך תהיה נשיא ברמאללה"

פעילי הימין בן גביר וגופשטיין התפרצו לעבר הנשיא ריבלין בסיום הלווית הזוג הנקין הי"ד וקראו לו להתנצל על אמירתו "בני עמי בחרו בטרור". במקביל התקיימה הפגנה ב"גשר המיתרים" (חדשות)

(צילום: אבי יודקאווסקי - "חדשות 24")

עשרות פעילי ימין ערכו היום (שישי) הפגנה סוערת בכניסה לירושלים, מתחת לגשר המתרים, במחאה על מה שהם מגדירים אוזלת היד של הממשלה בטיפול בטרור, זאת בעקבות הפיגוע הנורא בו נרצחו איתם ונעמה הנקין הי"ד.

המפגינים, בהם יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין, קראו "מוות למחבלים" ו"דם יהודי אינו הפקר", הם ניסו אף לחסום את הכביש אך נהדפו על ידי המשטרה.

במקביל, בסיום ההלוויה בהר המנוחות, התפרצו לעבר נשיא המדינה ראובן ריבלין, פעילי ימין בהם גופשטיין ואיתמר בן גביר וקראו לעברו: "לך תבקש סליחה מעם ישראל על אמירתך עמי בחר בטרור. לך תהיה נשיא ברמאללה שם בחרו בטרור".

שוטרי יס"מ רבים הרחיקו את השנים, והקיפו את רכבו של ריבלין שהיה בתוך המכונית ובחר לא להגיב. בן גביר טען לשוטרים כי זכותו לומר את הדברים.

בנוסף: ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן הודיע הבוקר (שישי) כי יפתח בצעדה לירושלים ועד שדרישותיו בעקבות הפיגוע הרצחני - לא ימולאו עד תום, אין בכוונתו לשוב לביתו.

מחאתו תתקיים מול משרד ראש הממשלה ולדבריו היא תהיה ללא הגבלת זמן וזאת עד שיינקטו צעדים משמעותיים לחיזוק הביטחון והבנייה בשומרון.

ראש המועצה דורש כי יהיה "בטחון אמיתי לחיי היהודים ביהודה ושומרון. בכבישים ובישובים. הפסקת ההפקרות הביטחונית". עוד דורש כי המדינה תקים יישוב חדש בשומרון וכן תאשר תוכניות בנייה ליישובים באזור שבו התרחש הרצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר