הותר לפרסום

התקדמות משמעותית בחקירת רצח הזוג הנקין ז"ל

הותר לפרסום כי חלה התקדמות משמעותית בחקירת פיגוע הירי בו נרצחו נעמה ואיתם הנקין הי"ד. במהלך הלילה נעצרו מספר חשודים תושבי שכם. צפו בכוח דובדבן מבצע את המעצרים (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הלווית הזוג הנקין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90. וידאו: דו"צ)

הותר לפרסום כי חלה התקדמות משמעותית בחקירת פיגוע הירי שבוצע ביום חמישי האחרון ובו נרצחו נעמה ואיתם הנקין ז"ל. ההתקדמות הושגה בפעילות משותפת של צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל באזור שכם.

מצה"ל נמסר כי "ביומיים האחרונים מתקיים מאמץ מודיעיני ומבצעי לאיתור המעורבים בפיגוע הירי. הותר לפרסום כי במסגרת זו עצרו במהלך הלילה בפעילות משותפת של הכוחות מספר חשודים תושבי שכם".

"ביום חמישי בשעות הערב התרחש פיגוע ירי במהלכו בוצע ירי לעבר רכב ישראלי שנסע בכביש בין אלון מורה לאיתמר. ברכב הישראלי נסעו זוג הורים וארבעת ילדיהם. שני ההורים נרצחו וארבעת ילדיהם חולצו בשלום. המפגעים ברחו מזירת האירוע. כוחות צה"ל החלו בסריקות במרחב. נוסף על כך הוחלט לתגבר את אזור יהודה ושומרון בארבעה גדודים נוספים בכדי למנוע הסלמה ומקרי אלימות על רקע הפיגוע".

"חקירת הפיגוע נמשכת וקיים צו איסור פרסום על יתר פרטי החקירה. צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל יעשו כל הנדרש עד לעצירת המפגעים, הבאתם לדין וסיום חקירת הפרשה" נמסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר