תיעוד מצמרר

האם זעקה: "הצילו את התינוקת שלי". תיעוד מהרצח בירושלים

תיעוד מזירת הפיגוע בעיר העתיקה בו נרצחו שני יהודים: עוברים ושבים נמלטו, אם זעקה: "הצילו את התינוקת שלי". המחבל, צעיר בן 19 שנורה וחוסל כתב אמש בפייסבוק: "התחילה אינתיפאדה" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90; וידאו: מתוך פייסבוק)

בתיעוד וידאו שפורסם הערב (מוצאי שבת) ברשתות החברתיות, נראה לכאורה תיעוד מפיגוע הדקירה והירי בעיר העתיקה בירושלים. בין היתר, נשמעת אם יהודיה זועקת "הצילו את התינוקת שלי". באירוע נרצחו שני בני אדם ונפצעו שניים נוספים. המחבל שביצע את הפיגוע, חוסל במקום על ידי כוח מג"ב ששהה בסמוך.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לפי דיווחים ברשת, בסוף השבוע כתב המחבל בחשבון הפייסבוק שלו: "על פי מה שאני רואה האינתיפאדה השלישית פרצה. מה שקורה באל-אקצה הוא מה שקורה למקומות הקדושים שלנו ולדרך של הנביא שלנו. מה שקורה לנשות אל-אקצה הוא מה שקורה לאימהות שלנו ולאחיות שלנו. אני לא חושב שהעם ישלים עם ההשפלה. העם ייצא לאינתיפאדה".

לפי הפרטים שהגיעו מהזירה, אישה שנדקרה באירוע נמלטה מהמקום והצליחה להגיע לשוטרים שהיו במרחק של עשרות מטרים מהזירה, היא דיווחה להם על הפיגוע והם הגיעו למקום וחיסלו את המחבל. הפצועים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בעיר. תינוק שהגיע ללא קרובי משפחתו מטופל בחדר הטראומה בשערי צדק.

מהמשטרה נמסר: "מבדיקה ראשונית עולה כי החשוד הגיע לרחוב הגיא בעיר העתיקה, דקר בסכין מספר אנשים, ולאחר מכן ככל הנראה לקח אקדח מאחד הפצועים וירה לעבר תיירים ושוטרים. שני בני אדם נהרגו ושניים במצב בינוני וקשה. במהלך האירוע אחת הנשים שנדקרה נמלטה ודיווחה לשוטרים שהיו בסמוך למקום. השוטרים והלוחמים רצו לעבר המחבל, אשר ירה לעברם מהאקדח שלקח מאחד הפצועים. הכוח ביצע ירי מדויק לעבר המחבל ונטרל אותו".

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הפיגוע מתרחש יומיים לאחר רצח איתם ונעמה הנקין הי"ד בפיגוע ירי סמוך לכפר בית פוריק. לפי החשד, המחבלים ירו לעבר רכבם של בני הזוג הנקין מרכב חולף. ארבעה ילדיהם של בני הזוג הנקין ששהו גם כן ברכב לא נפגעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר