שרי ליכוד השתתפו בהפגנה מול בית ראש הממשלה: "אתה האחראי"

אלפים בהם שרי ליכוד השתתפו בהפגנה מול מעון ראש הממשלה בעקבות "אוזלת היד של הממשלה בטיפול בטרור". קודם לכן נפגש נתניהו עם יוזם ההפגנה יו"ר המועצה האזורית שומרון, שהבהיר לו: "אמשיך לשבות מול ביתך עד שאקבל תשובות ברורות" (בארץ)

ההמונים בעצרת, הערב (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

אלפי בני אדם השתתפו הערב (שני) בעצרת הימין מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים כמחאה על אוזלת היד הממשלתית מול הטרור הגובר בשבועות האחרונות בבירה וביו"ש. בין המשתתפים בלטו שרים מהקואליציה וממפלגת הליכוד.

מי שארגנה את העצרת היא המועצה האזורית שומרון. יו"ר המועצה יוסי דגן, מקיים מזה מספר ימים שביתת שבת מול ביתו של נתניהו. בצאת חג שמחת תורה נפגשו נתניהו ודגן, כאשר האחרון מודיע לנתניהו כי ימשיך לשבות עד שיקבל תשובות ברורות. יחד עם דגן שהה בשבת האחרונה בסוכת המחאה גם מלאכי לוינגר ראש מועצת קרית ארבע.

בפגישה אמר נתניהו כי "הממשלה פועלת בתקיפות ובאמצעים חסרי תקדים כדי להבטיח את ביטחון המתיישבים ביהודה ושומרון". נתניהו הוסיף כי: "מדובר במאבק קשה, אך אנחנו ננצח אותו".

נתניהו בפגישה עם דגן ולווינגר (צילום: תקשורת רוה"מ)

השר יריב לוין (ליכוד) אמר בעצרת כי "מי שחושב שהטרור יכול לנצח את הרוח של עם ישראל ויכול למנוע ממנו לממש את זכותו ההיסטורית בכל חלק של ארץ ישראל, כדאי שיראה אותנו כאן היום ויבין שאותנו לא ינצחו".

לוין אמר כי "קראתי בדרכי לכאן שיש פה עצרת נגד רה"מ ונגד הממשלה. צר לי לאכזב ואני אומר באופן הברור ביותר – אנחנו כאן כדי לחזק את הממשלה, לעשות את הדברים שכולנו מאמינים בהם".

התגובות ברשת לנוכחות שרי ליכוד בהפגנה

הוא הוסיף: "אני חושב שיש חוט מקשר וברור בין אירועי הטרור האחרונים לבין הנאום של אותו טרוריסט, המתכנה ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. הגיע הזמן לומר בצורה ברורה: הרשות הפלסטינית והעומד בראשה לא רק שאינם הפתרון – הם לב הבעיה. מי שמחנך את ילדיו לטרור, מי שקורא רחובות על שמם של טרוריסטים, מי שמשלם כסף לאותם טרוריסטים שיושבים בבתי הכלא שלנו, מי שעושה את כל אלה הוא לא פרטנר לשום דבר, הוא רוצה הרבה דברים – שלום הוא בוודאי לא אחד מהם".

השר חיים כץ (ליכוד), שהשתתף גם הוא בעצרת, אמר "במדינת ישראל עדיין מעזים בני בליעל לרצוח ילדים, זקנים, נשים, בלי אבחנה. באנו לפה היום מגובשים ומלוכדים, חזקים מתמיד. באנו לפה על מנת לדרוש מממשלת ישראל לפעול בשני מישורים: האחד – תחום הענישה".

השר חיים כץ (צילום: דני אדינו אבבה - ynet)

"צריך להחמיר את הענישה באופן דרמטי ולהטיל אחריות ילדים על הוריהם. ילדים הורגים. התחום השני הוא הבנייה. צריך להרחיב אותה בכל רחבי ישראל, ליהודה, שומרון, בנימין, ירושלים. הקפאת הבנייה מעודדת את בני הבליעל. הקפאת הבניה מתורגמת לחולשה ולכן צריך להתחיל לבנות במשנה מרץ. גני ילדים, בתי ספר, להרחיב את היישובים הקיימים, לבנות ולהקים יישובים חדשים. ראש הממשלה הוא היחידי שמסוגל למגר את הטרור ולבנות את ארץ ישראל, ואנחנו מצפים שהוא יעשה את זה".

יוסי דגן אמר בנאומו במקום כי "לפני כמה ימים, ביום חמישי בלילה, לצערי נאלצתי לראות מחזות אימים שראש מועצה במדינת ישראל לא אמוּר לראות בשום פנים ואופן. לכן מאז ההלוויה אני כאן, עם כסא מפלסטיק ועם עוד מאות יהודים טובים מכל רחבי הארץ שמגיעים לכאן כדי לומר מילה אחת: די! די! אנחנו באנו לכאן, למי שנבחר על ידי העם גם על-ידינו, כי הוא האחראי. כל הדרישות שלנו הן בראש ובראשונה אליו, לרה"מ אישית. אנחנו כאן בשביל מטרה אחת: כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר