הפיגוע בבירה: שיפור במצבה של אדל בניטה

בבית החולים 'הדסה עין כרם' מדווחים כי חל שיפור במצבה של אדל בנט שנפגעה בפיגוע הדקירה והירי בעיר העתיקה בירושלים במוצאי שבת. בנה נתן שנפצע מירי מאושפז לצדה בחדר (אקטואליה)

נתניהו בביקור אצל אדל בניטה, אמש (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

בבית החולים 'הדסה עין כרם' מדווחים כי חל שיפור במצבה של אדל בנט שנפגעה בפיגוע הדקירה והירי בעיר העתיקה בירושלים במוצאי שבת.

בעלה של אדל הרב אהרון בנט (בניטה) הי"ד נרצח מדקירות המחבל ואילו רעייתו בת ה-22 הובהלה לבית החולים הדסה במצב קשה לאחר שנפצעה ממספר רב של דקירות סכין.

אדל נותחה בבית החולים, מבצה יציב ומוגדר בינוני.

בתוך כך, בבית החולים מעדכנים כי בנה של אדל, נתן בן השנתיים וחצי, שנפגע מירי ברגלו בפיגוע, כאשר עשה עם משפחתו את הדרך אל הכותל המערבי, הועבר משערי צדק לבית החולים הדסה.

הצוות הרפואי ב'הדסה' נערך לאיחוד בין האם לבנה וכעת הוא שוהה עמה באותו חדר כשהוא מטופל על ידי מחלקת הילדים של בית החולים. גם במצבו של נתן חל שיפור והוא מתקשר עם בני המשפחה.

בערב חג שמחת תורה נערכה הלוויתו של הרב אהרון בניטה-בנט הי"ד שנרצח בפיגוע והוא נטמן בהר המנוחות.

האזינו: האלמנה אדל בנט משחזרת את הפיגוע (באדיבות: דוברות בית החולים 'הדסה')

בערב החג, אדל שיחזרה את הפיגוע וסיפרה: "כשחזרנו מהכותל הרגשנו שמשהו לא בסדר. התחלנו ללכת מהר והמחבל דקר את בעלי. בעלי הוא איש חזק והוא נאבק מולו. בעלי נתן לו בוקס ונלחם איתו. ואז המחבל עזב את בעלי והתחיל לדקור אותי. אחר כך הוא חזר לבעלי ודקר אותו פעם אחר פעם. גם אני נאבקתי בו, ניסיתי לקחת לו את הסכין מהיד, ולא הצלחתי".

אדל סיפרה כיצד הושפלה בידי ערבים אחרים שהיו עדים לפיגוע וסיפרה כי רצה לכוחות הביטחון: "אמרתי להם: 'אני פצועה ושם בעלי שנדקר ושני התינוקות שלי שהם לבד'. אז התמוטטתי".

"ירקו עליי ואחר החטיף סטירה - ובזמן שהסכין הייתה עליי. ניגשתי לאיזה ערבי אחד ואמרתי לו - "אני אשלם לך גם מיליון שקל, בוא תיקח את הילדים ותרוץ איתי", סיפרה אדל, "הוא התחיל לצחוק עליי ואמר לי 'תמותי'. הם ראו שהיינו עם שתי עגלות תינוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר