דיווח: באגים מסתוריים באייפון 6S עלולים לגרום לכוויות

מכשיר האייפון החדש של אפל נתקע ומתלהט יתר על המידה. חלק מהמשתמשים אף טענו כי הוא עלול לגרום לכוויות. אפל טרם התייחסה לטענות ושלחה את הלקוחות שפנו בנושא לחנויות החברה (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
אייפון, אילוסטרציה (שאטרסטוק)

שוב צרות לאפל: בשנים האחרונות נראה כי ענקית הטכנולוגיה האמריקנית "אפל" מתקשה להשיק מכשיר סלולר ללא דיווחים על תקלות, אותם היא פוטרת לרוב כתקלות בודדות ושוליות. אם באייפון 6 היה לנו את ה'בנדגייט', אז טענו משתמשי האייפון 6 פלוס כי הוא מתעקם בכיס, באייפון 6S מדווחים כעת משתמשים ברחבי העולם כי המכשיר החדש של אפל סובל מבעיות התחממות ו'קפיאה' של המכשיר.

על פי הדיווחים, כפתור הבית נוטה להתחמם במידה רבה באופן רנדומלי, וכשזה קורה המכשיר 'נתקע' כולו כשהמשתמש חייב להפעיל את המכשיר מחדש. בתלונות כתבו המשתמשים כי הפעלת המכשיר מחדש איננה נוחה מכיוון שעל מנת לאתחל מכשיר במצב כזה נדרש המשתמש ללחוץ על כפתור ההדלקה יחד עם כפתור הבית, שכאמור מתלהט יתר על המידה.

מתלונות של משתמשים אחרים עולה כי גם מנגנון ה3D Touch שמאפשר לחיצות בעוצמות שונות על מסך המכשיר, פועל בצורה לא נכונה לעתים כשהוא מזהה לחיצות רגילות כלחיצות חזקות, ולהיפך. כשהדבר היחיד שניתן לעשות על מנת להשיב את המכשיר לפעילות רגילה הוא לאתחל את המכשיר.

גם כפתורי הווליום סובלים מבאג מסתורי שגורם לרמות הווליום במכשיר להשתנות באופן רנדומלי, לטענת המשתמשים, גם כשמסך המכשיר כבוי.

נכון לעתה, חברת אפל טרם התייחסה לטענות שהעלו המשתמשים, כשמשתמשים שפנו למוקד התמיכה המקוון של החברה זכו למענה לקוני שהפנה אותם לחנות אפל הקרובה לבתיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר