פעיל ימין בן 23 קיבל צו הרחקה מיהודה ושומרון

צעיר נוסף בן 23 המתגורר בגבעה בשומרון צו הרחקה מנהלי משטחי יהודה ושומרון לתקופה של חצי שנה. חוננו: "איבוד שליטה של מערכת הביטחון כלפי הטרור הערבי הוא כנראה הגורם" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90)

מערכת הביטחון ממשיכה במתן צווים מנהליים לגורמים בימין הקיצוני, מחשש להתפרעויות ביהודה ושומרון. היום (שלישי) קיבל צעיר נוסף בן 23 המתגורר בגבעה בשומרון צו הרחקה מנהלי משטחי יהודה ושומרון לתקופה של חצי שנה.

על הצו שחתם אלוף פיקוד המרכז רוני נומה, נכתב כי אסור לצעיר לשהות באזור יהודה ושומרון במשך חצי שנה. לצעיר מותר לשהות במעצר בית לילי בעיר החרדית מודיעין עילית או בשטחי הקו הירוק. נאסר עליו לשוחח עם מספר אנשים בימין.

מנכ"ל חוננו שמואל מידד אמר בתגובה: "איבוד שליטה של מערכת הביטחון כלפי הטרור הערבי החייתי, הוא כנראה הגורם הפסיכולוגי להפעלת אמצעים קיצוניים ובלתי לגיטימיים נגד אחינו מהמגזר היהודי. אני קורא להם להתעשת ולהפסיק לאפשר לפסיכולוגיה המטורפת הזאת להשתלט על התנהלותם".

לפני כחודשיים חולקו שבעה צווים מנהליים לאנשי ימין קיצוני. הצווים חולקו לשני תושבי בת עין ואלון שבות, שני צעירים תושבי קרית ארבע וגאולת ציון, צעיר תושב גבעת הבלאדים וצעיר ממעלה אדומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר