לומדת מהמתחרות: מיקרוסופט משיקה שני מכשירי דגל חדשים

ענקית התכנה האמריקנית מיקרוסופט יצאה הערב בשורת הכרזות באירוע החומרה השנתי שלה בקליפורניה והשיקה צמד מכשירי דגל בסדרת לומיה (נוקיה לשעבר) של החברה, ב-2 גדלים שונים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
Microsoft Lumia 950 (צילום מסך)

ענקית התכנה האמריקנית מיקרוסופט יצאה הערב (שלישי) בשורת הכרזות באירוע החומרה השנתי שלה בקליפורניה והשיקה צמד מכשירי דגל בסדרת לומיה (נוקיה לשעבר) של החברה, ב2 גדלים שונים. בכך, התיישרה הענקית עם מתחרותיה שהחלו להשיק מכשירי דגל בגדלים שונים.

המכשיר הראשון שהשיקה החברה הוא Lunia 950 שיגיע עם מסך בגודל 5.2 אינצ', ולראשונה בסדרה גם עם רזולוציית QHD כמו המתחרות. המכשיר עושה שימוש במעבד סנאפדרגון 808 של קוואלקום (לא המעבד הכי חזק בשוק) יחד עם 3 GB זיכרון RAM.

המצלמה היא בעלת 20 MP עם מנגנון ייצוב שאמור לספק ביצועים טובים גם בתנאי חשכה. המכשיר מגיע עם זיכרון אחסון בנפח 32 GB הניתן להרחבה עם כרטיס חיצוני. סוללת המכשיר היא בנפח 3,000 מיליאמפר ומחירו יעמוד על החל מ550 דולרים.

במקביל השיקה החברה את ה-Lumia 950XL שמגיע עם מסך בגודל 5.7 אינצ'ים שמציב מתחרה ראשון מבית מיקרוסופט בגזרת הפאבלטים. השינויים בינו לבין הדגם הקטן יותר מתבטאים במעבד - סנאפדרגון 810 וסוללה גדולה יותר בנפח 3,350 מיליאמפר - זאת מלבד השינוי האמור גודל המסך.

(צילום מסך)

החברה גם הציגה תחנת עגינה חדשה המיועדת לסמארטפונים שלה ומתממשקת עם מערכת ההפעלה החדשה שהם מריצים - וינדוס 10. תחנת העגינה יכולה להתחבר כמעט לכל מסך ולהפוך את מכשיר הסלולר למחשב נייד זעיר ועוצמתי.

סורפיס מחשב נייד וצמיד

מלבד הסמארטפונים השיקה החברה גם מספר מוצרים מסקרנים אחרים, כמו הדור הרביעי למיקרוסופט סורפיס שכולל גם עט חכם על מנת שיוכל להתחרות באייפד פרו החדש והמאיים של אפל. בנוסף, מיקרוסופט פותחת חזית נוספת מול אפל עם הסורפיס בוק שיתחרה במקבוק של אפל, כמו המקבוק, הסורפיס בוק עושה שימוש בחומרה איכותית ובמיקרוסופט מבטיחים כי הוא מהיר פי 2 מהמתחרה שלו.

גם צמיד חדש בסדרת מיקרוסופט בנד הוצג הערב, כשבעוד המתחרות פונות לכיוון השעון החכם במיקרוסופט נותרו עם הצמיד החכם שמאפשר לנטר את הבריאות אך לא הרבה מעבר לכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר