ההסלמה הביטחונית

שישה שוטרים נפצעו מאבנים ביפו; בקבוקי תבערה בכביש 6

שישה שוטרים נפצעו במהלך ההפגנה האלימה שנערכה ביפו, למען מסגד אל-אקצא. בתוך כך, לאחר חצות הלילה הושלכו שני בקבוקי תבערה לעבר כביש 6 סמוך לקלקיליה. כוחות ביטחון הוקפצו (ארץ)

שוטרים ביפו, הלילה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ביפו נערכה אמש (שלישי) הפגנה אלימה למען מסגד אל-אקצא, במהלכה נפצעו שישה שוטרים באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב. במקביל, שני בקבוקי תבערה הושלכו לעבר כביש 6.

המפגינים ביפו, חלקם היו רעולי פנים, נשאו דגלי חמאס והשליכו אבנים לעבר כלי רכב ואוטובוסים שחלפו ברחובות יפת וטולוז. הם דרדרו פחי אשפה כדי לחסום את התנועה ויידו אבנים לעבר הישיבה ברחוב טולוז.

במשטרה אומרים כי למרות שההפגנה התקיימה מבלי שהוגשה בקשה כנדרש על פי החוק אפשרה המשטרה את קיומה מתוך רצון לאפשר את חופש הביטוי ולאפשר את זכות המחאה זאת תוך העברת מסרים להנהגה ולמובילי המפגינים כי מחובתם לא להפר את הסדר הציבורי ולהמנע מפגיעה בשלום הציבור ובטחונו.

לפי המשטרה, ההפגנה אורגנה על-ידי הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית בשילוב תושבי יפו. במשטרה מבטיחים לפעול "בנחישות על מנת להגיע אל אותם פורעים שפגעו בשוטרים והפרו את הסדר ביד גסה ונמצה עימם את הדין".

בתוך כך, לאחר חצות הלילה הושלכו שני בקבוקי תבערה לעבר כביש 6 בסמוך לקלקיליה, בחסדי שמים לא היו נפגעים. כוחות ביטחון הוקפצו למקום.

דובר המשטרה באזור השרון מסר כי "נבדק חשד ליידוי שני בקבוקי תבערה הלילה סמוך לחצות בשוליים של כביש 6 בקטע הסמוך לעיר טירה. לא דווח על נפגעים או נזק. תחנת קדמה פתחה בחקירה לנסיבות ביקור המקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר