לאחר פגישה עם נתניהו

ראשי מועצות ביו"ש: "קיבלנו תשובות חלקיות שאינן מספקות"

ראשי מועצות ביהודה ושומרון נפגשו אמש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות המצב הביטחוני אך הביעו אכזבה לאחר הפגישה ואמרו כי קיבלו מנתניהו תשובות חלקיות שאינן מספקות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: המועצה אזורית שומרון)

חזית הימין נגד ראה"מ: ראשי מועצות ביהודה ושומרון טוענים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא סיפק תשובות ברורות לדרישותיהם הביטחוניות בעקבות גל הפיגועים.

ראשי המועצות ובראשם ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן, נפגשו עם ראש הממשלה נתניהו בלשכתו בירושלים, וזאת כדי להגיע להסכמה כיצד לטפל כנגד גורמי טרור שונים המוציאים אל הפועל פיגועים ברחבי יהודה ושומרון וירושלים.

בתום הפגישה יצאו ראשי המועצות והרשויות אל העיתונאים ששהו מחוץ למשרד ראש הממשלה, והבהירו כי נתניהו לא סיפק תשובות ברורות בנושא הביטחוני.

הם הביעו את אכזבתם מחוסר ההיענות של ראש הממשלה לדרישותיהם ביו היתר לבנות דירות חדשות ברחבי יהודה ושומרון.

"נפגשנו הערב עם ראש הממשלה ושר הביטחון לדיון ארוך בנושא בטחון והתיישבות. קיבלנו תשובות חלקיות שאינן מספקות", נכתב בהודעת המועצה.

היום יערכו ראשי המועצות פגישה על מנת לדון בצעדים הבאים נגד ממשלת הימין שלטענתם לא מטפלת כראוי בגל הטרור. הערכה כי מחאתם מול משרד ראש הממשלה תימשך עד לתום ימי השבעה של משפחת הנקין שבני הזוג איתם ונעמי הי"ד נרצחו בפיגוע ירי במהלך חג הסוכות סמוך ליישוב איתמר שבשומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר