תאילנד: צעירה נעקצה על ידי מדוזה קובייתית ומתה

צעירה מגרמניה מתה במהלך חופשה בתאילנד לאחר שנעקצה על ידי מדוזה קובייתית הידועה גם בכינוי "מדוזת הים". מדובר במקרה שלישי ב- 14 החודשים האחרונים. מהי המדוזה המסוכנת (בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מדוזה מסוכנת: צעירה מגרמניה מתה במהלך חופשה בתאילנד לאחר שנעקצה על ידי מדוזה קובייתית הידועה גם בכינוי "מדוזת הים". מדובר במקרה שלישי של מוות בתאילנד מעקיצת מדוזה במהלך 14 החודשים האחרונים.

לפי הדיווח בסוכנות הידיעות AP, קצין משטרה סיפר כי הצעירה שמתה נעקצה במהלך שחייה לילית בחוף הים בקוסמוי, צעיר נוסף שנעקץ על ידי המדוזה הצליח לשרוד את העקיצה ולהישאר בחיים.

המדוזה הקטלנית מזריקה את הארס בתהליך מהיר במיוחד, הארס של המדוזה כה עוצמתי שהוא מסוגל להרוג את הנעקץ תוך דקות ספורות.

בחודש אוגוסט האחרון מתה אישה באי קופנגאן מעקיצת מדוזה, שנה קודם לכן מת באותו מקום ילד צרפתי גם כן מעקיצה של המדוזה הקטלנית.

בעקבות המוות האחרון מהמדוזה, נפגשו גורמים במשטרת קוסומוי עם גורמים ברשות המקומית בכדי לדון במניעת מקרי מוות נוספים בעתיד מהמדוזה הקטלנית. קצין משטרה צוטט בדיווח כאומר כי בעלי עסקים חוששים ששלטי אזהרה שיוצבו יבריחו את התיירים מהאי, אולם הוסבר להם שהדבר הכרחי.

מבנה המדוזה הוא כקובייה שקופה וזרועותיה עשויות להגיע לאורך של חמישה מטרים. בכל זרוע של המדוזה הקטלנית יש כחצי מיליון מחטים זעירות המכילות ארס הנחשב לחזק פי 10,000 מארס "הפתן המלכותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר