רה"מ בנימין נתניהו בחפ"ק המשטרה: "נתגבר על הטרור בנחישות ובאחדות"

ראש הממשלה קיים הערכת מצב בחמ"ל המשטרה במחוז ירושלים. נתניהו אמר: "במלחמה בטרור, האזרחים נמצאים בחזית ונדרשת ערנות מרבית. אני משבח את אומץ הלב שגילו אזרחי ישראל" (ארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נתניהו בחמ"ל המשטרה (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

על רקע האירועים הקשים הפוקדים את ישראל בימים האחרונים, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (רביעי) דיון והערכת מצב בחמ"ל המשטרה במחוז ירושלים, בו השתתפו השר לביטחון פנים גלעד ארדן, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ממלא מקום מפכ"ל המשטרה ניצב בנצי סאו ומפקד מחוז ירושלים משה צ'יקו אדרי.

בתום הדיון אמר ראש הממשלה נתניהו: "אתמול סיירתי בצה"ל, היום אני במשטרה. אני מבקש לשבח את המפקדים, את בנצי סאו וצ'יקו אדרי, את השוטרים ואת השוטרות, את לוחמי ולוחמות מג"ב. הם פועלים בצורה יוצאת מן הכלל, מגלים אומץ לב, חתירה למגע, מסירות והקרבה".

נתניהו הוסיף, "אנחנו עדיין בעיצומו של גל טרור. אנו פועלים בתקיפות נגד המפגעים, נגד פורעי החוק ונגד המסיתים. תגברנו כוחות ואנחנו מעמידים את כל האמצעים ואת כל השיטות הנדרשים כדי להיאבק בטרור הזה".

לסיום אמר ראש הממשלה: "במלחמה בטרור, האזרחים נמצאים בחזית ונדרשת ערנות מרבית גם מהם. אני מבקש לשבח את קור הרוח ואומץ הלב שגילו אזרחי ישראל בימים האחרונים וגם ביום הזה, בירושלים ובקריית גת. המטרה של הטרור היא לזרוע פחד, והצו הראשון כדי לנצח את הטרור הוא לגלות קור רוח וחוסן אישי ולאומי. כבר ידענו תקופות קשות מאלה, וגם על גל הטרור הזה אנחנו נתגבר בנחישות, באחריות ובאחדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר