וְעַל נִסֵיךָ

הסכין נשברה: "הפיגוע בפתח תקווה יכל להסתיים בצורה קשה"

מפרטי החקירה הראשונית של פיגוע הדקירה בפתח תקווה, עולה כי הסכין של המחבל נשברה אחרי הדקירה הראשונה ולכן הוא לא יכל להמשיך ולבצע את זממו "יכל להסתיים בצורה קשה יותר" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההשתלטות על המחבל (צילום: משה משה, מדברים תקשורת)

ועל ניסיך: מפרטים שעולים מחקירה ראשונית של פיגוע הדקירה אתמול (רביעי) בפתח תקווה, מתברר גודל הנס, שמנע בחסדי שמים מהמחבל להמשיך ולפגוע ביהודים.

על פי פרטי החקירה, אחרי הדקירה הראשונה של היהודי החרדי, הסכין נשברה בחלק שבין הקת ללהב, ולכן המחבל יונס אחמד ורידאת, לא יכל להמשיך ולבצע את זממו.

קנדה קסאהוו, ישב בתחנת האוטובוס סמוך לנדקר וסיפר על רגעי הדרמה: "המחבל הגיע מכיוון מזרח ועבר מתחת לגשר עם סכין ביד. הבחור שישב לידי מייד התחיל לצעוק 'מחבל מחבל' ואז הוא התחיל לדקור אותו תוך שהוא צועק אללה ואכבר, אללה ואכבר.

"הצעיר הצליח לברוח מהתחנה לכיוון הכביש ואז התמוטט. הייתה בהלה במקום, אנשים צעקו 'מחבל, מחבל', הגיעו למקום עוד אנשים וביחד איתם הצלחנו לתפוס אותו,ולהשכיב אותו על הרצפה עד שהמשטרה באה ועצרה אותו. אם לא היינו מצליחים להשתלט עליו זה היה נגמר רע", שיחזר עד הראייה.

גורם הצלה אמר ל-ynet: "הפיגוע הזה היה יכול להסתיים בצורה קשה יותר. היה הרבה מזל לאנשים במקום שהסכין נשברה. אחרת הוא היה ממשיך לדקור".

בפיגוע הדקירה, שהתרחש ליד הקניון הגדול בפתח תקווה, סמוך לבית החולים בילינסון, נדקר גבר חרדי כבן 25, ופצע אותו באורח בינוני, והוא פונה לבית החולים בילינסון.

עוברי אורח השתלטו על המחבל, עד להגעת כוחות הביטחון.

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הפצוע אברהם בן רות לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר