הגר"ש בעדני: אין אנשים בכותל המערבי, פחד

על רקע גל הטרור, חבר מועצת החכמים הגאון הרב שמעון בעדני אמר הערב: "אני לא רואה דרך להיכנס להר הבית בלי להיכשל. להגיע אל הכותל בקבוצות יחד עם מישהו נושא נשק" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: ישראל קליין, קול ברמה)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני העניק הערב (חמישי) ראיון מיוחד לתוכנית 'פילפוליטיקה' עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'קול ברמה' ואמר כי למרות שבהלכה יש מציאות כזאת של עליה להר הבית במקומות מסוימים אחרי טבילה אינו רואה אופן שבו אנשים עולים להר בלי להיכשל.

לדברי הרב, "בהלכה אתה מוצא את הדרך להיכנס להר הבית, קודם צריך לטבול ויש גבול עד איפה מותר להיכנס, אבל אי אפשר לסמוך על זה כי לא יודעים את הגבולות וזה חשש לאיסור כרת. כל אחד יכול להיכשל, אני לא רואה שימצאו דרך להיכנס להר הבית בלי להיכשל".

עוד סיפר הרב על גל הטרור ששוטף את ישראל בימים האחרונים: "אתמול חבר הכנסת יואב בן צור לקח אותי לכותל המערבי, אין אנשים בכותל, ריבונו של עולם אין אנשים בכותל, אין אנשים ברחוב, פחד".

במפגש מיוחד שקיים הרב עם עובדי 'קול ברמה' באולפני הרדיו בבני ברק אמר הרב כי "אל הכותל יש להגיע במצב שכזה באוטובוסים או עם רכב פרטי, או ללכת בקבוצות יחד עם מישהו שיש לו נשק, אבל לא ללכת לבד ברגל אל הכותל המערבי".

הרב הוסיף ואמר לאנשי התחנה: "לא להתחשב בזה שמפריעים לכם, אל תשימו לזה לב, אדם שהולך עם האמת מצליח בסופו של דבר. יש לכם שכר גדול. אני יודע כמה תורה יש ברדיו, אישתי כל היום שומעת את רדיו קול ברמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר