קריאת גדולי ישראל

בעקבות המצב: גדולי ישראל קוראים להתחזק

מרן ראש הישיבה פרסם מכתב שבו קרא להתחזק בתורה ובמצוות. האדמו"ר מהר"א מסאטמר הורה לחסידיו לומר חמישה פרקי תהילים בכל יום, לזכות בטחונם של תושבי ישראל (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן (שוקי לרר)

בעקבות המצב הבטחוני הקשה וגל הפיגועים קוראים גדולי ישראל קלציבור בני התורה להתחזק ברוחניות ולומר בכל יום פרקי תהילים.

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן מפרסם הבוקר מכתב חיזוק, שבו הוא מצהיר כי "תפקידו של האדם בזמנים כאלו לפשפש במעשיו, ולב יודע מרת נפשו מה עליו לתקן".

בראשית מכתבו כותב מרן ראש הישיבה: "לאחינו בני ישראל יושבי ארץ הקודש, שמעתי שהחפץ חיים זצ"ל ביאר הפסוק בקהלת (פרק ה') אל תבהל על פיך ולבך אל ימהר להוציא דבר לפני האלקים בשמים ואתה על הארץ על כן יהיו דבריך מעטים, בדרך משל, שכשמסתכלים על חותמת לא מובן שום דבר מה כתוב שם כי האותיות הפוכות, אבל כשחותמים ונהפך אז רואים שהכל טוב וישר".

מרן הרב שטיינמן ממשיך וכותב: "פשוט שהבורא יתב' שמו, ברא העולם להטיב עם בריותיו, וכי יעלה על הדעת שברא בריאה להרע להם, אבל תפקידו של האדם בזמנים כאלו לפשפש במעשיו, ולב יודע מרת נפשו מה עליו לתקן".

מכתבו של הרב שטיינמן

מרן ראש הישיבה מוסיף במכתבו: "ואולי כדי לעורר זכות הרבים אפשר להציע שיתחזקו בפרט בתורה וחסד, ונזכה כי ע"י זה יתעורר רחמי שמים עלינו ולא ישמע עוד ושבר בגבולינו".

כמו כן, מציין העיתון כי על דעת מרנן גדולי ישראל שליט"א, ביקשו לעורר כפי שתיקנו והורו בעבר מרנן גדולי הדור לומר בכל יום לאחר תפילת שחרית פרקי תהילים פ"ג, ק"ל, קמ"ב, ולומר אחינו בני ישראל הנתונים בצרה ובשביה. כמו כן, על מנהלי תלמודי התורה ומוסדות החינוך בכל מקום להנהיג במוסדותיהם כן.

יצויין כי כ"ק האדמו"ר מהר"א מסאטמר הורה אף הוא לציבור חסידיו בארץ ובחו"ל לומר בכל יום לאחר תפילת שחרית חמישה פרקי תהילים בשל המצב הקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר