מזכיר סיעת ש"ס אשר מדינה הציג בפני הגר"ש כהן את הסמארטפון הכשר שלו

מזכיר סיעת ש"ס אשר מדינה ניגד לנשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן בתום ישיבת הסיעה, והציג את המכשיר הכשר שלו - אותו קנה בעקבות הוראתו של הרב. כיצד הגיב נשיא המועצת? (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אשר מדינה מציג את הסלולרי הכשר, היום (צילום: עובדיה כלימי )

מזכיר סיעת ש"ס אשר מדינה הגיע הצהריים (שני) להשתתף בישיבת סיעת ש"ס שהתקיימה במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון חכם שלום כהן.

לאחר הישיבה ניגש מדינה לגר"ש כהן והציג בפניו את מכשיר הסלולרי הכשר שרכש לאחרונה בשל הוראת הרב לזרוק את המכשיר הלא מאושר. הגר"ש כהן חייך ואמר לו: "אשריך, זכות גדולה".

(צילום: עובדיה כלימי )

כזכור, במהלך טקס ברשת מעיין החינוך התורני לפני כחודשיים אמר נשיא המועצת הגר"ש כהן: "צריך להיזהר, דיברתי גם עם היצרנים, צריך להיזהר, לא לחייב שום... לא פלאפון ולא שום דבר, אם הוא לא כשר בתכלית הרי זה בר מינן הורס, הורס עד הסוף, אף אחד לא יכול לומר שאני יכול לשמור את עצמי".

הגר"ש כהן המשיך בדבריו הכאובים ואמר: "מי יכול לבוא ולהגיד 'יש לי בכיס משהו אבל זה לא מפריע לי', שקרן בן שקרן, אני אמרתי את זה לרבנים והם הזדעזעו, מי יכול להאמין לעצמו ולמר 'אני בטוח', ביטוח לאומי.. ביטוח אביטח.. מי שיש לו שיזרוק את זה, אם לא - פסול האדם הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר