בגלל הפיגועים

ביתר עילית מציגה: אין כניסה לפועלים פלסטינים

בעקבות המצב הביטחוני,הוחלט בביתר עילית לאסור את כניסתם של פועלים פלסטינים לעיר בימים הקרובים. למרות זאת, סיירי ביטחון עירוניים שאחראים על הפועלים - ימשיכו בעבודתם (חדשות, בארץ)

(צילום ארכיון: מרים אלסטר, פלאש 90)

בעקבות המצב הביטחוני, החליט ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין בתום דיון עם גורמי הבטחון והתייעצות עם מח"ט עציון אל"מ רומן גרופמן שלא לאפשר את כניסתם של פועלים פלסטינים לעיר.

מהעירייה נמסר: "בתום הערכת מצב ביטחונית בלשכת ראש העיר עם גורמי הביטחון, הוחלט ע"י רה"ע מאיר רובינשטיין לאסור כניסת פועלים פלסטינאיים לתחומי העיר ביתר עילית, עד להודעה חדשה. קדמה להחלטה התייעצות שקיים ראש העיר עם מפקד חטיבת עציון אל"מ רומן גרופמן שאחראי על אבטחת היישובים באזור גוש עציון וכל הגזרה הדרומית לירושלים".

בימים הקרובים, בהתאם ובתקווה לרגיעה ברחבי הארץ ובכפוף למצב הבטחוני באזור ביתר עילית, יישקל חידוש כניסתם של פועלים פלסטינים לעיר.

במקביל, ראש העיר הורה לסיירי הביטחון להמשיך בעבודתם הסדירה - כולל סיירים ייעודיים לאבטחת פועלים על אף שפועלים לא יוכלו להיכנס לעיר. "על פי ההנחיה, סיירי אבטחת פועלים יצטרפו ויתגברו את סיירי הביטחון העירוניים, בפריסה רחבה בסביבות מוסדות חינוך ובנקודות רגישות ברחבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר