המאבק בטרור

מסתמן: כתר על השכונות הערביות ותגבור המשטרה בחיילים

ראש הממשלה כינס את הקבינט המדיני-ביטחוני ועל פי המסתמן, חברי הקבינט יחליטו על שורת צעדים להתגברות על הטרור: הטלת כתר על השכונות הערביות ותגבור המשטרה על ידי חיילים (בארץ)

כוחות מג"ב, ארכיון (צילום ארכיון: הדס פרוש, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (שלישי) את הקבינט המדיני-ביטחוני ועל פי המסתמן, חברי הקבינט יחליטו על שורת צעדים מעשיים לנסות ולעצור את גל הפיגועים ששוטף את המדינה לאחרונה.

על פי המסתמן, משטרת ישראל תתוגבר בחיילים סדירים מיחידות לא-קרביות - שוטרים צבאיים, פיקוד העורף וחניכים, שיוצבו במרכזי הערים. במקביל, ככל הנראה יוחלט על הטלת כתר על השכונות הערביות במזרח ירושלים, כאשר כל הנכנסים והיוצאים יעברו בידוק ביטחוני.

ובתוך כך, בצבא מדווחים על ירידה של יותר מ-50 אחוזים במספר מוקדי הפרות הסדר ביהודה ושומרון בין ה-9 ל-12 באוקטובר, זאת כאשר בתוך ישראל מנגד האחוזים מרקיעי שחקים. על פי הנתונים שמפרסם הצבא, במהלך אתמול נרשמו 19 מוקדי הפרות סדר בגדה, בעוד שביום השיא, יום שישי האחרון, נרשמו 52 מוקדים.

במערכת הביטחון עדיין לא הצליחו לבנות פרופיל מלא של המרצח הממוצע. כזכור, בתחילה היה נראה כי רק נערים צעירים, בגילאי העשרה, מבצעים פיגועים, אך בימים האחרונים נראה כי גם נשים יוצאות לרצוח יהודים וגם אנשים בגילאי ה-30. דבר אחד שנראה משותף כמעט לכל המרצחים הוא שהם אינם פלסטינים אלא תושבי ירושלים המזרחית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר