לראשונה מאז הניתוח: הרב פינטו מסר שיעור

לראשונה מאז עבר ניתוח מסובך, ובין הטיפולים הרבים שהוא עובר, הרב יאשיהו פינטו מסר שיעור תורה לחסידיו לאחר תפילת שחרית. הרב מניח תפילין רק לזמן קצר. צפו בתיעוד (חדשות, חרדים)

(צילום: אתר "שובה ישראל")

לראשונה מאז עבר ניתוח מסובך להסרת גידול, ובין הטיפולים הרבים שהוא עובר, מנהיג קהילת "שובה ישראל" הרב יאשיהו פינטו מסר שיעור תורה לחסידיו לאחר תפילת שחרית.

כפי שניתן לראות בתיעוד, הרב ללא תפילין על ראשו וידיו, זאת משום שבגופו של הרב הותקן נקז נוזלים. משום כך, הרב מניח תפילין לזמן קצר ומיד מסיר אותם.

בימים אלו מתאושש הרב מהניתוח שעבר וכעת הוא עובר סדרת טיפולים ארוכה לטיפול בגרורות שהתפתחו בגופו. בכל בוקר מתקבץ מניין מיוחד של מתפללים בביתו של הרב, זאת מאחר והוא מתקשה לצאת מביתו.

כזכור, במהלך תקופת החגים שהה הרב בבית מדרשו בניו יורק, שם הוא נמצא בעקבות טיפולים במחלת הסרטן, אך בשל מצבו הקשה וחולשתו הרבה, הרב לא יצא לקבל את תלמידיו והאורחים שבאו לקבלת פני רבם. רק לתפילות יום הכיפורים, שנערכו בבית המדרש הגיע הרב פינטו, וגם זאת בקושי גדול.

כאמור, התלמידים והחסידים דאגו מאוד לשלום רבם, ותהו על מצבו, אך לאחר מכן התברר כי בשל הניתוחים האחרונים, סובל הרב מזיהום חמור ומים שהצטברו. בשל כך, נדרש הרב לעבור ניתוח מיידי בשמחת תורה לניקוז המים והדלקות, וייתכן כי ניתוח זה יעכב את סדרת הטיפולים שהיה אמור הרב לעבור מיד לאחר החגים לטיפול במחלה, שכבר שלחה גרורות.

בקהילת שובה ישראל קוראים לציבור להמשיך ולהעתיר לרפואת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף בן זהרי, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר