האזינו: דב הלברטל נזרק מהרדיו בשידור חי

עו"ד דב הלברטל הגיש כבכל שבוע יחד עם העיתונאי אראל סגל את התכנית "לא סותם ת'פה" והדיון על גל הטרור הגיע למחוזות ולדציבלים גבוהים עד שהלברטל נזרק בשידור חי. האזינו (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הלברטל (צילום: כיכר השבת)

שוב מעורר סערה ונזרק מהאולפן: עו"ד דב הלברטל הגיש היום (שלישי) עם העיתונאי אראל סג"ל ברדיו גלי ישראל את התוכנית היומית של סג"ל "לא סותם ת'פה" והדיון על המצב הגיע למחוזות ולדציבלים גבוהים עד שהמגיש זרק את הלברטל בשידור חי.

הראיון נסיב סביב הרצון של שר החינוך נפתלי בנט לקיים טקס לעשרות אלפי תלמידי כיתות ז' ברחבת הכותל המערבי. הלברטל אמר כי "אני לא רוצה לכנות אותו בשמות גנאי את שר החינוך שלנו - בנט. עשרת אלפים תלמידים לוקח אותם באקט פוליטי, בזוי, מטמא את הכותל בפוליטיקה, לא רוצה להגיד 'ברגליו הטמאות' כי זה עם קונוטציה קצת קשה, אבל לוקח עשרת אלפים תלמידים לצרכים פוליטיים ומסכן את חייהם".

סג"ל: נמצא פה הדוגמא של היהודון שאומר דבר מתועב. תתבייש לך.

הלברטל: החרדים אומרים שהעלייה להר הבית הביאה את זה.

סג"ל: אתה בעצם אומר 'בואו נוותר על הכותל', העיקר בשביל להיכנס בבנט. מי שלא רוצה להגיע שלא יגיע.

הלברטל: "זה מטמא את הכותל".

סג"ל: אתה רוקד על הדם. היהדות החרדית רגילה לחיות בפחד וחשש. אני מרחם עליהם ואני אשמח אם ייקחו את גורלם בידיים ויצטרפו לזרם המרכזי של הציונות. מה שאתה אומר על בנט זה אחד הדברים המכוערים שאמרו.

הלברטל: הילדים הם מתאבדים? כמו מתאבדי גדודי אל אקצא כמו בנט וגליק?

סג"ל: תראה איך אתה מדבר, כמו אבו מאזן. תראה איך אתה מדבר.

הלברטל: אבו מאזן ממתן את השטח ובנט ואריאל גורמים לכל הפורענות הזאת. אני לא מאשים אותו על דברים אחרים אבל על המצב היום אני מאשים אותו והוא האשם מספר אחד.

סג"ל: אתה מסית ומדיח ודוגמא ליהודים הנלוזים ביותר. תתבייש בדיבור הזה.

הלברטל: "הרי דוקרים ברחובות בגלל אריאל והר הבית".

סג"ל: "אני מרשה לך להתנצל על המילה בזוי ועל כך שהוא מטמא את הכותל. מותר להגיד ביקורת אבל אי אפשר להגיד את המשפט הזה.

הלברטל: "אתה מגלם את הביריונות של הימין. אם טיבי היה יושב באולפן לא היית מגיב לו ככה, היית מלקק ומתרפס בפניו. אתה מסית ומדיח נגדי בצורה בלתי רגילה. אתה לא יכול להגיד מילת ביקורת על בנט. היו עכשיו שני פיגועים בירושלים ובנט רוצה לקחת עשרת אלפים ילדים לכותל בירושלים כשיש ירי בירושלים. למה להפסיק? זאת הסיבה, שיצא אריאל ויתנצל ובנט יתפטר ממשרד החינוך. הוא בזוי ומנצל את המערכת לצרכים פוליטיים".

סגל: אני עוצר את השידור ברגע זה. אני מבקש ממך לעזוב את האולפן. אני מבקש שתצא החוצה. עברת את הגבול.

הלברטל: זו סתימת פיות. לדעתי לא היה דבר כזה אי פעם בתקשורת. זה חמור מאוד מה שאתה עושה. אם טיבי היה יושב פה היית מתייחס אליו יותר יפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר