"למה אתה כועס על ישראל?"

צפו: הרבי מקאליב בפנייה אישית לנשיא ארה"ב ברק אובמה

כ"ק האדמור מקאליב משגר בימים אלו מסר מיוחד ואישי אל נשיא ארה"ב ברק אובמה בבקשה שידאג לשלומה של מדינת ישראל. "אני תמה ותוהה מדוע הנשיא היקר כועס על מדינת ישראל?" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: אביר סולטן - פלאש 90)

כ"ק האדמור מקאליב משגר בימים אלו מסר מיוחד ואישי אל נשיא ארה"ב ברק אובמה בבקשה שידאג לשלומה של מדינת ישראל.

הרבי מקאליב פותח את דבריו ואומר: "ברוך הוא וברוך שמו. אחים יקרים בארה"ב, מדבר אליכם הקאליבר רבי. אני הייתי באושוויץ ובגטו וורשא. לאחר המלחמה היגרתי לאמריקה ולאחר מכן הגעתי לארץ ישראל לפני למעלה מ50- שנה".

"אני כבר נאמתי בפני מאות אלפים ואפילו מיליון איש", מספר הרבי, "וכעת אני מדבר אל נשיא ארה"ב היקר ברק אובמה, אני שהיתי כמה שנים בארה"ב ואני אוהד ומעריך את אמריקה, ואני תמה ותוהה מדוע הנשיא היקר כועס על מדינת ישראל?".

"אני אזרח אמריקאי כבר 70 שנה ואני אוהב את ארצות הברית ואני תוהה למה אדון הנשיא שלי אתה כועס על ישראל? איך זה יכול להיות שמישהו קם ואומר שהוא רוצה להשמיד ישראל איך זה יכול להיות? אני כולי שבור!!", אומר הרבי מקאליב.

הרבי מוסיך ואומר: "אני יודע שלא יכול להיות שנשיא כזה טוב ויפה לא רוצה להיכנס בתוך ההיסטוריה בתור נשיא שבשעתו השמידו את ארץ ישראל שנבנה אחרי ש-6 מיליון יהודים עלו באש".

"תמיד דיברנו ואמרנו כמה יפה ארצות הברית ודמוקרטיה שלהם, כמו שזה תמיד היה, העולם ידע שארצות הברית הם פה כדי לעזור לכל העולם איפה שצריכים", אומר הרבי.

בסיום דבריו, אומר הרבי מקאליב: "עכשיו אני בטוח שתעשה הכול ביכולתך וגם אני מבקש מכל אחיי בארצות הברית תעשו מה אתם יכולים תנו את החיים שלכם לא לתת ח"ו (להערבים) לעשות משהו לארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר