צו עיכוב יציאה הוצא נגד ראאד סאלח שניסה להימלט לטורקיה

מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השייח ראאד סאלח, ניסה אמש להימלט מישראל לטורקיה לכנס בנושא ירושלים, אלא שבנתב"ג נמסר לו צו עיכוב יציאה מהארץ והוא שב בחזרה (חדשות)

ראאד סאלח אמש בבית המשפט (צילום: יעל פרדיסון ynet)

המלחמה בהסתה: במדינה ממשיכים בצעדים נגד השייח המסית ראאד סאלה, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, והוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ.

סאלח ניסה לטוס אמש בשעות הערב לכנס בטורקיה על ירושלים, יחד עם סגנו, אך לאחר שעבר את הליך הצ'ק אין, הודיעו לו בקרי הגבול של משרד הפנים, כי הוצא נגדו צו עיכוב יציאה, שנחתם דקות קודם לכן על ידי שר הפנים סילבן שלום.

שלום הסביר כי קיים חשש ממשי לפגיעה בביטחון המדינה עם יציאת השייח' מישראל. סאלח עזב את נתב"ג מבלי שנעצר.

סגנו של סאלח אמר: "סלאח היה בדרכו לטורקיה לאחר שהוזמן להשתתף בכנס. לצערי הם החזירו אותו בגלל צו עיכוב יציאה מהארץ".

בכיר בתנועה האיסלמית אמר: "התחילו להפיץ כי השייח' ניסה להימלט בגלל משפטו, אבל לטענות האלו אין שום בסיס. ראש התנועה שלנו לא מפחד מהמעצרים אפילו אם יקבל עונש מאסר עולם. אם הוא היה טס לחו"ל הוא היה אמור לחזור.

"ממשלת ישראל ממשיכה את הצעדים שלה נגד השייח סלאח והתנועה האיסלאמית עם כל הנסיונות להוציא את התנועה מחוץ לחוק, אבל הדבר הזה לא ירתיע אותנו. כולנו נמשיך בדרכנו ונמשיך במאבקים למען אלקודס ואל-אקצה. אם נתניהו חושב שאנחנו נעזוב את מסגד אל-אקצה הוא טועה. כולנו מאמינים ומשוכנעים שאנחנו במאבק צודק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר