תביעה נגד פייסבוק: לא מונעת הסתה נגד יהודים

רבים מהמחבלים בגל הטרור הנוכחי, פועלים בעקבות הסתה ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק לרצח יהודים, למרות זאת בפייסבוק לא חוסמים מסיתים וכעת מתארגנת תביעה (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |

תביעה נגד פייסבוק בגין הסתה: אחד המאפיינים הבולטים של גל הטרור הנוכחי, היא העובדה שרבים מהמחבלים פעלו בעקבות הסתה מרושעת ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק הקוראת לרצוח יהודים.

למרות זאת, דיווחים רבים מלמדים כי חברת פייסבוק מתעלמת באופן שיטתי מדיווחים שאזרחים שולחים אליה, ומתלונות על מסיתים לרצח יהודים בפייסבוק.

אמש פורסם באתר Ynet, כי פייסבוק קבעה שעמוד פייסבוק שהפיץ את ההסתה הפלסטינית וקרא לרצוח יהודים רק בגלל שהם יהודים, לא נחסם על ידי פייסבוק בטענה כי העמוד לא מפר את כללי הקהילה של פייסבוק (העמוד הוסר לאחר הפרסום).

כעת החליטו במשרד עורכי הדין ברקמן בניו יורק לעצור את ההסתה, ולהגיש תביעה נגד מדיניות החברה שמאפשרת את גל ההסתה הפרועה והלא חוקית, בתביעה נדרשת חברת פייסבוק להסיר את כל פרסומי ההסתה ולחסום חשבונות שמפיצים את ההסתה הפלסטינית הגורמת לרצח.

במשרד עורכי הדין מציעים לישראלים להצטרף לתביעה ללא תשלום, כשהם יכולים להסמיך את משרד עורכי הדין דרך טופס באתר האינטרנט שפתחו לצורך כך.

מפייסבוק נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": ״אנו רוצים שאנשים ירגישו בטוחים בעת השימוש בפייסבוק. אין מקום אצלנו לתוכן המעודד אלימות, איומים ישירים, טרור או דברי שנאה. כקהילה של כמעט 1.5 מיליארד בני אדם, הגדרנו מערך של כללים אוניברסליים, בכדי לעזור לאנשים להבין מה מותר ומה אסור בפייסבוק. אנחנו קוראים לאנשים להשתמש בכלי הדיווח שלנו במידה שהם מוצאים תוכן שהם מאמינים שמפר את הכללים בכדי שנוכל לבדוק ולפעול במהירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר