המלחמה בהסתה ובשקרים

נתניהו: בן ה-13 לא מת ולא חף מפשע - רוצח!

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת בה תקף את ההסתה והשקרים של בכירי הרשות הפלסטינית ואבו מאזן. נתניהו שלח מסר לאמריקנים: "אל תתעלמו מהעובדות". צפו (בארץ)

(וידאו: אסף מגל - ynet, תמונה ראשית: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בה תקף את מסע ההסתה והשקרים שמוביל נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן. נתניהו תקף שוב את השקר הפלסטיני שאמר אבו מאזן, לפיו הנער בן ה-13 שביצע את הפיגוע בפסגת זאב הוצא להורג על ידי ישראל.

"הנה האמת: הוא לא מת, הוא חי. הוא לא תמים והוא לא חף מפשע. הוא ניסה לרצוח ילד בן 13 שרכב על אופניים, זה הילד החף מפשע באמת" אמר נתניהו. "הדרך היחידה להילחם בשקר הזה, יחד עם השקרים הנוספים, הוא לומר את האמת. זה מה שנעשה הערב. נציג עובדות פשוטות וברורות".

נתניהו במסיבת העיתונאים (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

נתניהו שלח מסר ישיר לנשיא ארה"ב ברק אובמה ומזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, ואמר כי "אנחנו מצפים מידידנו ברחבי העולם שלא יתעלמו מהעובדות הללו, ולא יעשו סימטריה כוזבת בין אזרחי ישראל המותקפים לבין הטרוריסטים שתוקפים אותם".

נתניהו ואנשי משרד החוץ הציגו בפני כלי התקשורת הזרים שורה של פרסומים פלסטיניים שלוו בדברי שבח למחבלים שביצעו את הפיגועים בשבועות האחרונים.

נתניהו ציין כי הוא שוחח עם קרי ועם מנהיגים נוספים בנוגע לפגישה אפשרית עם אבו מאזן: "זה יכול להיות יעיל כי זה אולי יפסיק את גל ההתלהמות. אני פתוח לפגישה עם מנהיגים ערביים ועם מנהיגים פלסטינים".

הילד ש"נרצח" (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה נשאל על רוצחי בני משפחת דוואבשה ואמר כי "אנחנו פועלים לתפוס אותם ולהביאם לדין. מי שחושב שישראל מעוניינת שהם יישארו חופשיים, לא מבין. הלכתי מיד לבית החולים לפגוש את הפעוט שנפצע. אבו מאזן לא גינה את הפיגועים ואני מיד כן. אנחנו לא מבדילים בין אדם לאדם".

נתניהו הוסיף לסיום: "אני חושב שאבו מאזן חייב להפסיק עם ההסתה הזאת, הוא משתמש בשקרים בוטים שלפיהם ילד חף מפשע הוצא להורג. לא, הוא לא היה חף מפשע ולא הוצא להורג, זה שקר. שיפסיק לשקר, זה יעזור. זה יעזור גם להרגיע את הרוחות ויעזור כמובן לנסות לצאת מהמציאות הקיימת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר