איווט מבין ערבית?

סקר: ליברמן הכי מתאים לטפל בגל הטרור

הנסקרים נשאלו "מי מהאישים הבאים לדעתך הכי מתאים לטפל בגל הטרור הנוכחי". ליברמן דורג כאמור במקום הראשון, בנימין נתניהו דורג במקום השני עם 17%. רק 5% בחרו את לפיד והרצוג (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

סקר שנערך עבור התכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 מעלה כי 29% מהציבור סבורים כי יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן, הוא האיש המתאים ביותר לטפל בגל הטרור שפוקד את ישראל בשבועות האחרונים. התמיכה בליברמן גדלה מ-22% בשבוע שעבר. הסקר נערך על ידי מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" בשיתוף איי-פאנל.

הנסקרים נשאלו "מי מהאישים הבאים לדעתך הכי מתאים לטפל בגל הטרור הנוכחי". ליברמן דורג כאמור במקום הראשון, בנימין נתניהו דורג במקום השני עם 17%, עלייה של שני אחוזים מהשבוע שעבר.

11% מהנשאלים השיבו כי יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הוא המתאים ביותר לטפל בגל הטרור, זאת לעומת 17% שסברו בשבוע שעבר כי בנט הוא המתאים ביותר לכך.

9% סבורים כי הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי הוא המתאים ביותר לטפל בגל הטרור. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג נמצא אחריו עם 5% בלבד מהציבור שסבור כי הוא המתאים ביותר לטפל בגל הטרור - אותו שיעור תמיכה שקיבל יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד.

עוד העלה הסקר כי 71% מהציבור לא מרוצה מתפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לעומת 73% בשבוע שעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר