זהירות: התקן ה-USB הזה מחסל כל מכשיר אליו הוא מתחבר בשניות

האקרים רוסים הציגו חיבור USB קטלני במיוחד שיכול להשבית לצמיתות תוך שניות ספורות כל מכשיר אליו הוא מתחבר. לדבריהם, הם לא מתכוונים להפיץ את החיבור בשלב זה (טכנולוגיה, אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: Dark Purple / יוטיוב)

את ה-USB הזה לא כדאי לחבר: האקרים רוסיים המכנים את עצמם כקבוצת "סגול כהה", העלו בימים האחרונים סרטון לאתר יוטיוב בו הם מדגימים כיצד התקן USB במראה תמים אותו פיתחו, הופך כל מכשיר אליו מחברים את ההתקן, ללא יותר מלבנה גדולה ומשבית אותו באופן מוחלט ולצמיתות.

התקן ה-USB בעצם מכיל מעגלים אלקטרוניים הפועלים בתדר של 110 וולט, ועל ידי הגברת הכוח החשמלי בהתקן הזעיר ההאקרים יצרו מפלצת קטנה ששורפת את כל הרכיבים האלקטרוניים במחשב או בטלפון החכם אליו מחברים אותו, בתוך שניות ספורות, כאמור ללא אפשרות תיקון.

(צילום: Dark Purple / יוטיוב)

נוכל להרגיע אתכם באופן חלקי. ההאקרים הצהירו כי מדובר ב"פצצת אטום" ממוחשבת, וכי אין בכוונתם לשחרר את ה-USB הקטלני בשלב זה. הדבר אינו מבטיח חסינות מפני האקרים אחרים שיאמצו את הטכנולוגיה הקטלנית לכל מוצרי המחשוב.

USB הוא אחד מהאמצעים הנפוצים ביותר להעברת וירוסים, הן בגלל אופן הפעולה שול המאפשר הסתרת וירוסים בקלות, והן בעקבות העובדה כי מדובר בהתקנים העוברים בין לא מעט מחשבים בקלות רבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר