ב'קול ברמה' חגגו סיום הש"ס לע"נ מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל. תיעוד

המונים השתתפו בהילולה שערכה תחנת הרדיו 'קול ברמה' באולמי מונדיאל בירושלים במלאות שנתיים לפטירת מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל יחד עם סיום הש"ס • תיעוד (חרדים, בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ישראל קליין וויקטור מאזוז)

המונים השתתפו אמש (מוצאי שבת) בהילולה שערכה תחנת הרדיו 'קול ברמה' באולמי מונדיאל בירושלים במלאות שנתיים לפטירת מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל יחד עם סיום הש"ס שנלמד על-ידי מאזיני התחנה לעילוי נשמת מרן הגר"ע זצוק"ל.

במהלך ההילולה נערך טקס סיום הש"ס על ידי חתנו של מרן זצ"ל, הגאון הרב אהרון בוטבול, במסגרת פרוייקט מיוחד של הרדיו וארגון תכלית בו נלמדו 7 מיליון ו-290 אלף דפי גמרא בשנה.

הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים", אמר באירוע כי "זה מגיע לרב שכל ימי חייו לא בזבז דקה אחת. יש כאלה שלא בזבזו אבל היו סגורים בבית. אבל הרב ירד לעם, הסביר בטוב טעם ודעת, מי שדיבר איתו פעם אחת בחיים לא ישכח אותו לעולם, למה? היה אוהב את עם ישראל והיה מחבב עליהם את התורה והמצוות".

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר סיפר כי "הגאון הגדול רבי שלום משאש שהיה מגדולי הדור שלפנינו היה מבוגר בהרבה שנים ממרן והיה מתבטל אליו בצורה שלא יאומן כי יסופר, עייני ראו, ההתבטלות לא הייתה לה הדוגמא והוא כתב במכתב שמרן הדפיס אותו בחלק י' של יביע אומר - אומר לו 'יחיד בדורו ובדורות' לא שמענו שנכתב דבר כזה מפי אחד מגדולי הגדולים שבדור 'יחיד בדורו ובדורות' גם גדול חכמי האשכנזים בדור האחרון הגאון הגדול הרב וואזנר הוא כתב על מרן 'רב רבנן וגאון הגאונים' תואר כזה כותבים לאחד בדור".

במהלך ההילולה חולקו פרסים לזוכי חידון 'מרן' עם הרב בנימין חודש והשדרן ברק כהן ששודר ברדיו. במקום ראשון זכה הבחור אהרון כהן בן 17 מבני ברק שקיבל פרס של 5,000 שקלים, הרב גד כהן בן 32 מרמלה שזכה במקום השני קיבל 2,500 שקלים והרב רפאל זיני בן 30 מראשון לציון שזכה במקום השלישי קיבל 1,000 שקלים.

את הערב ליוותה תזמורתו של הקלידן אלי ביתאן יחד עם הפייטן ר' משה חבושה והזמרים אבי בן ישראל ויובל טייב.

מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי אומר כי "רדיו 'קול ברמה' הרים אמש בגאון את קולו של מרן פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם אלפי משתתפים שהגיעו לעצרת המרכזית ועשרות אלפי המאזינים בבית. זהו המעט שיכולנו לעשות כדי להכיר טובה למרן על כל הטוב שגמל איתנו בימי חייו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר