גל טרור

שלושה ערבים נעצרו: הכינו בקבוקי תבערה והשליכו על שוטרים ביפו

הפרקליטות הגישה הצהרת תובע לביהמ"ש בת"א נגד מוחמד גלוש ושני קטינים ערבים, בחשד כי הכינו בקבוקי תבערה והשליכו אותם לעבר שוטרים וניידות שהוצבו ביפו בשבוע שעבר (חדשות, משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מוחמד גלוש (צילום: דוברות שב"כ)

שלושה תושבי יפו נעצרו בחשד כי השליכו בקבוקי תבערה לעבר ניידת משטרה במרכז יפו - כך הותר לפרסום היום עם הגשת הצהרת תובע בבית המשפט.

השלושה, מוחמד גלוש בן 18 ושני קטינים, נעצרו במסגרת חקירה משותפת של המשטרה ושירות ביטחון כללי. בחקירתם הודו בביצוע המעשה והסבירו כי עשו זאת ממניעים לאומניים ו"מתוך הזדהות עם המאבק הפלסטיני סביב מסגד אלאקצא".

מחומר החקירה עולה כי בתחילת החודש חברו שלושת החשודים והכינו בקבוקי תבערה אותם השליכו לעבר ניידת משטרה ושוטרים שהוצבו במרכז יפו, בשל גל אירועי הטרור.

השוטרים הגיבו במהירות ועצרו את גלוש, הוא הועבר לחקירת השב"כ ואחרי יומיים נעצרו גם שני הקטינים.

מפקד מרחב יפתח נצ"מ דוד גז שיבח את התגובה המהירה של השוטרים שהביאה למעצרו של החשוד וכן את שיתוף הפעולה עם שרות הביטחון הכללי שהביא לפענוח המהיר של אירוע חמור זה. "אירוע בו תושבים מפעילים אלימות ומשליכים בקבוקי תבערה לעבר שוטרים אשר פועלים למען שמירת ביטחונם ושמירה על הסדר הציבור, הנה בלתי נתפשת והיא בהחלט לא מקובלת. כל אירוע אלימות ובפרט זו המופנית כנגד השוטרים תטופל בכל האמצעים העומדים לרשותינו".

כאמור היום הוגשה הצהרת תובע נגד השלושה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ובימים הקרובים יוגשו נגדם כתבי אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר