אינטל רוצה לייצר את השבבים לאייפון הבא

אינטל הקצתה 1,000 עובדים על מנת לספק שבבים חדשים לחברת אפל, שישמשו את הדור הבא של האייפון - אייפון 7. לפי הדיווח, אפל מתכוננת לשכור את שירותיה של אינטל לשבבי עיבוד (דיגיטל)

(צילום: shutterstock)

אינטל תדחוק את סמסונג וקוואלקום? בשנים האחרונות ענקית השבבים אינטל נדחקת הצידה ולא מצליחה להשתלב בתעשיית השבבים למכשירי הטלפון החכמים. היא אמנם שומרת על בכורתה בשוק המחשוב הביתי, אך אין כמעט יצרניות סמארטפונים שעושות שימוש בשבבי אינטל.

כיום, ענקית השבבים קוואלקום שולטת ביד רמה בשבבי מכשירי הדגל של חברות הענק, כשהמעבדים מסדרת 'סנאפדרגון' של קוואלקום משולבים במרבית מכשירי הסלולר החכמים של החברות הגדולות. לצד קוואלקום מתחרה גם ענקית האלקטרוניקה סמסונג שמייצרת את השבבים לחלק ממכשיריה שלה, כמו גם לחלק ממכשירי האייפון כמו זה האחרון - אייפון 6S.

אך על פי דיווח של אתר venturebeat.com, אינטל הקצתה 1,000 עובדים על מנת לספק שבבים חדשים לחברת אפל, שישמשו את הדור הבא של האייפון - אייפון 7. על פי הדיווח נכון לעתה החלה החברה לייצר מודמים לדור הרביעי (LTE) שישמש כשבב התקשורת במכשירי האייפון 7, במקום שבבי התקשורת מבית קוואלקום המתחרה שמייצרת כיום את השבבים הללו.

באינטל לא מתכוונים להסתפק בשבבי התקשורת, שכן על פי הדיווח, אפל מתכוננת לשכור את שירותיה של אינטל לייצור שבבי העיבוד המרכזיים של האייפון 7, שכיום מיוצרים על ידי חברת סמסונג המתחרה. על פי הדיווח, שבבי העיבוד המרכזיים של האייפון 7 יתוכננו על ידי מהנדסי חברת אפל, וייוצרו על ידי חברת אינטל, שנחשבת לבעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר במזעור שבבי עיבוד מרכזיים.

הדבר מהווה בהחלט בשורה טובה עבור אינטל שתתחיל להשתתף באופן פעיל בייצור אחד הטלפונים הנמכרים בעולם, ובכך תחדור לתוככי שוק הסמארטפונים התחרותי. לחברות קוואלקום, סמסונג ו-TSMC (שייצרה את שבבי העיבוד לאייפון 6) מדובר בבשורה לא ממש טובה, שכן מכשירי האייפון שיוצרו במיליונים מהווים נתח שוק חשוב ורווחי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר