טעות חמורה בזיהוי

מבקש מקלט אריתראי נחשד כמחבל, נורה ונפצע אנוש

רק כשעה ארוכה לאחר הפיגוע ולאחר שהיה נראה כי מדובר בפיגוע שביצעו שני מחבלים, מסתמן כי מחבל אחד ביצע את הפיגוע והנתין הזר נורה בשל זיהוי שגוי ונפצע קשה מאוד. המחבל חוסל (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הנתין הזר שנחשד כמחבל ונורה (צילום: מתוך ynet)

ככל שחולף הזמן מהפיגוע הקשר בבאר שבע מתבררים פרטים נוספים: אריתראי ששהה בתחנה המרכזית ונחשד כמחבל, נורה ונפצע באורח קשה מאוד. רק כשעה ארוכה לאחר הפיגוע ולאחר שהיה נראה כי מדובר בפיגוע שביצעו שני מחבלים, מסתמן כי מחבל אחד ביצע את הפיגוע והנתין הזר נורה בשל זיהוי שגוי. המחבל חוסל.

מפקד מרחב נגב תת ניצב אמנון אלקלעי אמר כי חבריו של הפצוע שנחשד כמחבל נלקחו בכדי לסייע בתחקור האירוע. "אנחנו בודקים את העובדות גם לגבי הנתין הזר ובכלל על כל האירוע. כולל יחד עם השותפים שלנו בעניין הזה".

"אנחנו סורקים אחרי כל מה שקשור בבאר שבע, שעושים את כל התרגולת שקיימת בעניין הזה בכדי לסרוק את כל הגזרה ולוודא שכל הגזרה שקטה. אנחנו יודעים בוודאות על מחבל אחד. כל אחרים, שותפים, אנחנו בודקים את זה בכדי לברר את הדברים עד תומם. אחד זה ודאי".

הירי באריתראי שנחשד כמחבל (צילום: דניאל ונופר, ביטחון שדה)

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי, סיפר: "המחבל פגע באקדחו בחייל, הוא חטף את נשקו של החייל ופגע באחרים, ירה לעבר שוטרים וניסה לברוח". בתיק המחבל נמצאו אקדח, תחמושת וסכין".

כתוצאה מהפיגוע נרצח חייל ותשעה בני אדם אחרים נפצעו, שניים מהם באורח קשה. הפצועים פונו לבית החולים 'סורוקה' בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר