השקר הפלסטיני

המחבלת מעפולה החזיקה משקפי שמש? צפו בסרטון ההסתה

סרטון רשמי של משרד ההסברה הפלסטיני פרסם סרטון רצוף שקרים והסתה כנגד ישראל. בין היתר נטען כי המחבלת מעפולה החזיקה בידה משקפי שמש ולא סכין. צפו בסרטון (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום מסך)

מסע ההסתה והשקרים הפלסטיני נמשך. משרד ההסברה הפלסטיני פרסם היום (שני) סרטון רשמי רצוף בשקרים והסתה חמורה כנגד ישראל. בסרטון מוצגים המחבלים כקורבנות תמימים שנורו והוצאו להורג על ידי כוחות הביטחון של ישראל.

בסרטון נראים תיעודים של המחבלים לאחר שנוטרלו בזירות הפיגעים ברחבי ישראל, כאשר עשרות שוטרים עומדים מולם עם נשקים שלופים. אלא שבסרטון הם לא מוצגים כמחבלים שרגע קודם לכן ניסו לרצוח יהודים, אלא כפלסטינים תמימים שנורו בדם קר על ידי כוחות הביטחון של ישראל.

מסע השקרים לא נעצר שם. כך לדוגמה בסרטון נטען כי המחבלת מעפולה, שהפלסטינים טענו בתחילה כי נרצחה, לא החזיקה בידה סכין אלא משקפי שמש. בקטע אחר בסרטון נראה מתנחל המסייע לכוחות הביטחון בנטרול מחבל, אך בכיתוב נכתב: "מתנחלים ישראלים חמושים מוציאים להורג ילדים פלסטינים ברחוב".

בקטע אחר נראה המחבל בן ה-13 שביצע את הפיגוע בפסגת זאב שכוב על הקרקע מדמם, וישראלים מקללים אותו. בקטע אחר נראים אזרחים ישראל מכים מחבל פלסטיני לאחר שנוטרל. כמובן שלא מוזכר שהוא מחבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר