עפרה קלינגר תמונה לנציבת שירות בתי הסוהר

שר לביטחון פנים גלעד ארדן החליט להמליץ לממשלה למנות את גונדר עפרה קלינגר לתפקיד נציבת שירות בתי הסוהר. "לראשונה מאז קום המדינה, תמונה נציבה מתוך שירות בתי הסוהר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
גונדר קלינגר (דוברות שב״ס)

לראשונה בישראל: השר לביטחון פנים גלעד ארדן החליט להמליץ לממשלה למנות את גונדר עפרה קלינגר לתפקיד נציבת שירות בתי הסוהר. קלינגר היא האישה הראשונה שמונתה לנציבת שירות בתי הסוהר מתוך השירות עצמו.

המינוי יובא לאישור הממשלה בכפוף להמלצת ועדת טירקל. טרם הודעת ארדן נבדקה מועמדותה של לינגר מול היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטיין, אשר קיים בדיקה ואישר שאין מניעה לקדם את מועמדותה.

השר גלעד ארדן אמר עם החלטתו: "לראשונה מאז קום המדינה, תמונה נציבה מתוך שירות בתי הסוהר. גונדר קלינגר היא קצינה מצטיינת בעלת ידע וניסיון רב והיכרות מעמיקה עם הארגון. לאורך שירותה בשירות בתי הסוהר היא הובילה עבודות מטה ומהלכים בין ארגוניים מורכבים שתרמו רבות לארגון. אני בטוח שהיא תצעיד את הארגון קדימה אל מול האתגרים הרבים המצפים לו".

גונדר עפרה קלינגר נולדה בשנת 1962, היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ת׳׳א ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. נשואה ואם לשלושה ילדים ומתגוררת ביהוד.

קלינגר התגייסה לשירות בתי הסוהר בשנת 1989. במשך 26 שנות שירותה בשב"ס, היא ביצעה שורה של תפקידים בכירים. בין השאר כיהנה כראש מחלקת האסיר, ראש מחלקת סגל, ראש חטיבת הכליאה וראש אגף האסיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר