דיווח: ג'ו ביידן יתמודד לנשיאות ארה"ב

רשת "פוקס" מדווחת הערב כי סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן החליט להתמודד בבחירות לנשיאות. מדובר במכה קשה להילרי קלינטון, המועמדת המובילה בקרב המפלגה הדמוקרטית (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

דרמה פוליטית אמריקנית: רשת "פוקס" מדווחת הערב (שני) כי סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, החליט סופית להתמודד בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית בהתמודדות על נשיאות ארה"ב. רשת CNN מדווחת כי יש היערכות בקרב אנשי ביידן לקראת הודעתו, וכי מקורביו יקיימו ראיונות עם מועמדים לתפקידים בקמפיין.

במידה וביידן אכן יכנס לזירה, מדובר במכה קשה להילרי קלינטון, המועמדת המובילה במפלגה הדמוקרטית, כאשר עד כה אין לה יריבים של ממש במפלגה.

בחודשים האחרונים ירדה התמיכה בקלינטון, זאת על רקע "פרשיית האימיילים" שלה, אז נחשף כי היא השתמשה במייל האישי שלה להעברת מיילים הקשורים לעבודתה כמזכירת המדינה בקדנציה הראשונה של הנשיא ברק אובמה.

עם זאת, רק בשבוע שעבר נערך העימות הדמוקרטי הראשון, ושם היא נתנה הופעה די טובה, מה שעל פי פרשנים רבים החל מומנטום חיובי מבחינתה ודחה את האפשרות שביידן יצטרף להתמודדות. עם זאת, הערב נראה שביידן החליט בכל זאת להצטרף להתמודדות ובמפלגה הדמוקרטית צפוי סוף סוף קרב של ממש על התפקיד הנחשק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר