פרשה 512: עורכות דין מן הדרום נעצרו

פרשת דומרני המכונה גם בשם הקוד 512 מתרחבת. המשטרה עצרה שתי עורכות דין בחשד לשיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע. עורכי הדין של החשודות: "מעצרן - חציית קווים" (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מהגנה למעצר: שתי עורכות הדין מהדרום נעצרו בחשד לשיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע במסגרת הפרשה שבה נצער ראש ארגון הפשע שלום דומרני.

השתיים נעצרו על ידי היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש והם צפויים להגיע היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

פרשת דומרני שכונתה על ידי רבים "512 של הדרום" התפוצצה לפני ימים כשדומרני ואנשיו נעצרו בחשד לביצוע עבירות של רצח, ניסיון לרצח, אספקת אמצעי לחימה, והכול במסגרת של פעילות ארגון פשיעה.

ראש הארגון שלום דומרני שהוא החשוד המרכזי ניהל לפי המשטרה מאבק שליטה אזורי כנגד מתחריו ובין היתר על פי החשד השתמש באלימות, סחיטה באיומים ניסיונות רצח ועוד.

עו"ד משה יוחאי, פרקליטה של עורכת הדין אחת, מסר: "מדובר בשערורייה. המשטרה מנסה בכל דרך להטיל אימה על עורכי דין ולהרחיק אותם מייצוג הולם. בפרשה 512 נפרץ הסכר עת נחקרו עורכי דין פליליים בכל תרועה רמה אשר הסתיימה בקול ענות חלושה. אני מציע למשטרה את המושג לפיו 'הגמל צריך להסתכל תחילה על הדבשת של עצמו'".

עו"ד שרון מילר, שמייצג את עורכת דין נוספת, מסר בתגובה כי "היחידה החוקרת חצתה כל קו אדום ונראה כי איבדה את הצפון ומנסה להלך אימים על סנגורים. אני מאמין שעורכת הדין לא ביצעה שום עבירה פלילית, לא ביודעין ובוודאי שלא ביודעין. הקלות בלעצור עורכי דין היא מוגזמת ונראה כי איבדנו את ירושלים".

עו"ד רועי אטיאס המייצג את דומרני מסר בתגובה: "פרשת דומרני מאגדת כרגיל את כל רעות האדם. הרי עורכות הדין הללו אינן מייצגות את דומרני וגם לא שום אדם המקורב אליו. העיקר שגם התפתחות זו נושאת את שמו. אין לי אלא להביע שאט נפש מההאשמות המופנות כלפי מרשי המשוללות כל יסוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר