פרסום ראשון

ח"כים מאיימים: אם בית הכנסת בגבעת זאב ייהרס נצביע נגד הקואליציה

ל"כיכר השבת" נודע כי חברי כנסת מהבית היהודי והליכוד בהם גם ח"כ סמוטריץ' מגבשים יוזמה ולפיה יציבו אולטימטום לראש הממשלה כי אם בית הכנסת בגבעת זאב ייהרס יצביעו נגד הקואליציה (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הוצאת ספרי התורה מבית הכנסת (צילום: אלי אמסלם ומתפללי ביהכ"נ)

הריסת בית הכנסת: חברי כנסת יציבו אולטימטום לראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא להצביע יחד עם הקואליציה, אם הריסת בית הכנסת "איילת השחר" בגבעת זאב.

ל"כיכר השבת" נודע, כי כמה חברי כנסת מסיעות הבית היהודי והליכוד, שוחחו עם ראש המועצה יוסי אברהמי והביעו את נכונותם להתגבש לקבוצה אחת של חברי כנסת, שלא תכנס להצבעות במליאה ובוועדות הכנסת עד לפתרון בפרשת הריסת בית הכנסת.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ מהבית היהודי אישר את הפרטים ל"כיכר השבת", ואמר כי בכוונתו לגבש קבוצה של חברי כנסת "שתבהיר זאת לראש הממשלה". הוא ציין כי האיום יהיה משמעותי יותר, "אם חברי כנסת חרדים יצטרפו".

אתמול החליט בית המשפט העליון לדחות בשבועיים את הריסת בית הכנסת. ההחלטה התקבלה בעקבות הבעיות הביטחוניות ברחבי ירושלים שמצריכים את כוחות הביטחון לעסוק בפעילות ביטחונית ובשל כך "אין להם זמן לאבטח את הריסת בית הכנסת", כפי שהסביר גורם המעורב בפרטים.

ראש מועצת גבעת זאב, יוסי אברהמי, אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי בזמן שנותר "נפעיל את כל הכלים בממשלה ובראשם בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון. אנחנו דורשים שראש הממשלה יבקש מהפרקליטות שלעת הזאת תמצאו סיבה לדחות את ההריסה ולאטום את המקום. לצערי עד כה הוא לא עשה זאת".

"אני מפעיל עליו לחץ", אומר ראש המועצה ומוסיף כי "מבחינתו אין בעיה שיאטמו את בית הכנסת, העיקר שלא יהרסו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר