יוסי גיל מגיש: "למדני"

המוזיקאי החסידי יוסי גיל מפיק סינגל חדש שהלחין גיסו מאיר ברמן למילים "למדני לעשות רצונך כי אתה אלוקי". ברמן מוכר מלחניו ל"ואפיל תחינתי", "שובה" ו"כמו שנתברכו" (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יוסי גיל (צילום: יח"צ)

המוזיקלי ושדרן הרדיו יוסי גיל - בתפקיד המפיק: המוזיקאי החסידי יוסי גיל מפיק סינגל חדש שהלחין גיסו מאיר ברמן למילים "למדני לעשות רצונך כי אתה אלוקי". ברמן מוכר מלחניו ל"ואפיל תחינתי", "שובה" ו"כמו שנתברכו", שגם ראו אור בהפקתו של גיל והתקבלו בעולם הישיבות החסידי.

גיל נחשף ללחן באקראי והציע "לשדך" לו את בעל המנגן החסידי זאנוויל ויינברגר, שהעניק ביצוע מיוחד ללחן. על המוזיקה הופקד המוזיקאי אבי דרור שכבר עיבד בעבר מספר לחנים מבית היוצר של ברמן בביצועו של זאנוויל ויינברגר והופיעו באלבום "שובה".

"אבי נותן דרור ליצירתיות שלו ומספק חויה מוזיקאלית מיוחדת" אומר יוסי גיל ומוסיף: "כבכל הפקת יוקרה גם פה חתום פנחס ביכלר מנצח מקהלת הדגל החסידית מלכות על עיבוד המקהלה. אני רואה בו גאון ווקאלי שהציב סטנדרטים חדשים במוסיקה החסידית האותנטית".

ההקלטות הוקלטו באולפני mw של מיכאל ויינברגר, בהם מוקלטות כיום מרבית ההפקות המוזיקליות החסידיות כאשר את המיקס מבצע חיים גוטסמן. גם העיצוב הגרפי נותר במשפחה ואת עטיפת הסינגל עיצב הגרפיקאי אברומי ברמן, אחיו הצעיר של המלחין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר