ביקורת חריפה

עו"ד אביגדור פלדמן: הפרקליטות רוצה שהרב פינטו ימות?

עו"ד אביגדור פלדמן, פרקליטו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מתח בראיון ל"קול ברמה" ביקורת קשה נגד הפרקליטות וטען כי היא מנהלת מסע רדיפה כנגד הרב: "הפרקליטות מנצלת את המצב כדי לפגוע ולהשמיץ אותו" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עו"ד אביגדור פלדמן (צילום: משה שי, פלאש 90)

עו"ד אביגדור פלדמן, המייצג את האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לצד עו"ד צבי ואתורי, מתח הערב (שלישי) בראיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית של "קול ברמה" ביקורת נוקבת נגד הפרקליטות וטען כי היא מנהלת מסע רדיפה נגד הרב.

"אני במקצוע הרבה שנים, ולא נתקלתי בהתנגדות כל כך מבזה ומשמיצה כמו במקרה הזה" אמר עו"ד פלדמן ופירט: "הרב חולה לצערנו במחלת הסרטן, הוא ביקש לבצע ניתוח בארה"ב אצל רופאו, אולם הפרקליטות התנגדה".

"הרב פנה לבית המשפט מהטעם שאדם רשאי לבחור את רופאו. הוא עבר את הניתוח אולם היו הסתבכויות רפואיות ובקשנו הארכה ושוב הפרקליטות דחתה את הבקשה".

פלדמן המשיך לתאר את השתלשלות העניינים: "הבאנו חוות דעת מרופא מומחה מאוד והפרקליטות הביאה חוות דעת אחרת וטענה שהרב לא חולה מספיק. לאחר הניתוח הרב היה צריך לעבור ניתוח נוסף ושוב הפרקליטות התנגדה".

"אני לא יודע מה הפרקליטות רוצה, אמרתי היום בדיון שהיא הייתה רוצה שהוא ימות בארצות הברית" אמר עו"ד פלדמן. "בכל מקרה, השופט איזן בין הבקשה שלנו לבין הפרקליטות ולא קבע שהאיחור בחזרתו מפר את תנאי השחרור והרב יחזור ביום שני".

"צריך להדגיש שיש כאן רדיפת חינם מצד הפרקליטות נגד הרב פינטו. הפרקליטות מנצלת את המצב כדי לפגוע ולהשמיץ אותו וחבל".

"באשר להגשת הערעור על עונשו, יש לנו טענות קשות בעניין הערעור ובית המשפט יכריע. אם הרב יצטרך להיכנס לכלא הוא יעשה זאת. הרב חזר ואמר שאין לו עניין לברוח מהעונש אלא ההפך. יש לו כוונה להגיע לארץ ולהיאבק על חפותו" סיים עו"ד פלדמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר